![]() |
“Mensenjagers” moeten in Oostenrijk ongevaccineerden opsporen
Naast de mensenhandelaars heb je nu ook de mensenjagers. (Oostenrijk)
Het klink alvast een beetje als: "U heeft niets meer te zeggen over uw eigen lichaam" Citaat:
Mocht het allemaal waar zijn dan schrap ik Oostenrijk alvast van mijn vakantielijstje. :roll: |
Ja ze gaan beginnen met persoonlijk op gesprek te komen en in te praten op de mensen.
Ze hebben een heel psychologisch stappenplan opgesteld om steeds meer mensen te overtuigen. Het is een zware tijd om over je heen te krijgen, omdat het besef zich aandringt dat dit finaal verplicht gaat worden overal he. Overheden zijn al lang niet bevoegd meer, ze lopen mee in iets en rollen een agenda uit. Van democratie naar technocratie. |
Moest het waar zijn en ook bij ons opgang maken dan kijk ik al rijkhalzend uit als er zo eentje bij mij langs komt om mij te overhalen voor de 3de prik. Dat wordt genieten.
Het zou zo kunnen gaan: Rogier Rumke belde met de Twijfeltelefoon, omdat hij in zijn specifieke medische situatie een afgewogen beslissing wil nemen of boosteren verstandig is of niet. Het gesprek was inderdaad zeer informatief, maar niet over de vraag of boosteren nu verstandig is of niet zoals uit het verloop van het gesprek zal blijken. |
Citaat:
|
Citaat:
En wie weet zit er wel een grond van waarheid in sommige van die samenzweringstheorieën rond COVID. Dat het hier enkel om volksgezondheid zou gaan lijkt me in ieder geval dubieus. Maar dat is een taboe thema voor onze media. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wilt niet zeggen dat er geen vuile spelletjes worden gespeeld bij belangwekkenden. Maar dat is niks nieuw en dat is volkomen normaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Schitterend ! De jacht openen op Wappies !!! Wanneer start men bij ons ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be