Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Tom Van Grieken bevestigt dat er volgens hem antivaxx VB parlementsleden zijn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262563)

Dadeemelee 26 december 2021 23:34

Tom Van Grieken bevestigt dat er volgens hem antivaxx VB parlementsleden zijn.

En dan nog beweren dat het VB niet achter de antivaxcampagne zit.

https://www.knack.be/nieuws/belgie/c...d-1815205.html

Van Grieken: Ik denk niet dat alle parlementsleden van het Vlaams Belang gevaccineerd zijn. Ik vraag er ook niet naar. Medische informatie behoort tot de privésfeer. Ik ben uiteraard wel gevaccineerd.

Henri1 26 december 2021 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9852277)

Van Grieken: Ik denk niet dat alle parlementsleden van het Vlaams Belang gevaccineerd zijn. Ik vraag er ook niet naar. Medische informatie behoort tot de privésfeer. Ik ben uiteraard wel gevaccineerd.

Surprise surprise…..

Dadeemelee 26 december 2021 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9852278)
Surprise surprise…..

Leuk dubbelinterview trouwens. Conner Rousseau maakt er geen Kerstfeestje van. :twisted:

Hoofdstraat 26 december 2021 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9852277)

Ah, mooi, positief nieuws. Bij Groen zitten er ook.

Travis Bickle 27 december 2021 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9852287)
Ah, mooi, positief nieuws. Bij Groen zitten er ook.

Het zou me verbazen dat er bij elke partij anti-vaxxers zitten.

Dat er binnen elke partij wel mensen zijn, die het vaccin tegen corona niet nemen, sluit ik niet uit.

Tom Van Grieken geeft trouwens ook aan, pro verplichte vaccinatie te zijn. Weliswaar indien dat vaccin haar nut heeft en dat ook wetenschappelijk is bewezen. Voor polio bijvoorbeeld is dat het geval. Het is een vaccin dat werkt; en er is overheen jaren onderzoek bewezen dat het geen nadelige effecten heeft voor het lichaam.

Dadeemelee 27 december 2021 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9852293)
Het zou me verbazen dat er bij elke partij anti-vaxxers zitten.

Dat er binnen elke partij wel mensen zijn, die het vaccin tegen corona niet nemen, sluit ik niet uit.

Tom Van Grieken geeft trouwens ook aan, pro verplichte vaccinatie te zijn. Weliswaar indien dat vaccin haar nut heeft en dat ook wetenschappelijk is bewezen. Voor polio bijvoorbeeld is dat het geval. Het is een vaccin dat werkt; en er is overheen jaren onderzoek bewezen dat het geen nadelige effecten heeft voor het lichaam.

Hij gaat zelf zijn handen niet vuilmaken, daar heeft hij zijn schoothondjes voor. Zoals ‘salonschoen’ Driesje. :-P

Rousseau: Uw onder-Führer Dries Van Langenhove laat zich toch wel heel graag zien met antivaxers.

Van Grieken: (kwaad)Allee, gast,…

Travis Bickle 27 december 2021 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9852294)
Hij gaat zelf zijn handen niet vuilmaken, daar heeft hij zijn schoothondjes voor. Zoals ‘salonschoen’ Driesje. :-P

Rousseau: Uw onder-Führer Dries Van Langenhove laat zich toch wel heel graag zien met antivaxers.

Van Grieken: (kwaad)Allee, gast,…

Je zou voor minder kwaad worden.

1) Nog maar net is in Nederland Baudet veroordeeld omdat hij maatregelen die van toepassing waren in de jaren '20 en 30' van vorige eeuw; vergeleek met maatregelen die vandaag werden genomen. Conclusie bij die veroordeling was, dat door die vergelijking (met die periode) te maken, hij de holocaust minimaliseerde.

Door dit soort uitspraken, doe je niet anders. Dit soort vergelijkingen (de redenering volgend) minimaliseren dan net zo goed de holocaust. Maar, dat mag. Dat kan. Want, het is een uitspraak gericht aan iemand van Vlaams Belang. Wel ja, ... in Tom zijn plaats zou ik ook kwaad worden.

2) Ik ga niet tot in den treure blijven herhalen waarom ik een overeenkomst zie in gebruik van 'antivaxxer' en 'klimaatontkenner' ...

Dadeemelee 27 december 2021 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9852296)

1) Nog maar net is in Nederland Baudet veroordeeld omdat hij maatregelen die van toepassing waren in de jaren '20 en 30' van vorige eeuw; vergeleek met maatregelen die vandaag werden genomen. Conclusie bij die veroordeling was, dat door die vergelijking (met die periode) te maken, hij de holocaust minimaliseerde.

Door dit soort uitspraken, doe je niet anders. Dit soort vergelijkingen (de redenering volgend) minimaliseren dan net zo goed de holocaust. Maar, dat mag. Dat kan. Want, het is een uitspraak gericht aan iemand van Vlaams Belang. Wel ja, ... in Tom zijn plaats zou ik ook kwaad worden.

2) Ik ga niet tot in den treure blijven herhalen waarom ik een overeenkomst zie in gebruik van 'antivaxxer' en 'klimaatontkenner' ...

Is Dries Van Langenhove dan niet gezien op antivaxbetogingen?

Travis Bickle 27 december 2021 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9852299)

Citaat:

Dadeemelee 27 december 2021 00:23

Sarah Melis wo bist du bleven. :lol:

CLAESSENS Joris 27 december 2021 01:15

Het is ook al tot in den treure toe gezegd dat "niet gevaccineerd" niet hetzelfde is als antivaccer... ????
Alleen al dat maakt de premisse van deze draad zinloos.

daiwa 27 december 2021 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9852294)

Echt een hoogstaand niveau van debatteren dat Rousseau heeft. :roll:
Hoe oud is die ........

daiwa 27 december 2021 02:31

Citaat:

2 !

fox 27 december 2021 02:40

Citaat:

Nope

Jay-P. 27 december 2021 02:41

Citaat:

Dat soort reactie op een posting bewijzen je gebruik van mentale oogkleppen, Dadee. Ik vind dat uitermate dom.
Je zou beter moeten weten.

Vlad 27 december 2021 07:18

Citaat:

Neen, op anti-CST-betogingen.

Nietzsche 27 december 2021 10:14

Wat is hier mis mee? Tom van Grieken heeft groot gelijk. Medische informatie is privé.

Pandareus 27 december 2021 10:42

Gemakkelijk op te lossen : reglementswijziging in het parlement, met eenvoudige meerderheid te stemmen dat toegang tot het gebouw strikt beperkt is tot personen met een geldig CST.
Zo filter je er de Wappies uit, en dan hoeft TVG geen vragen te stellen.

fox 27 december 2021 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9852505)
Gemakkelijk op te lossen : reglementswijziging in het parlement, met eenvoudige meerderheid te stemmen dat toegang tot het gebouw strikt beperkt is tot personen met een geldig CST.
Zo filter je er de Wappies uit, en dan hoeft TVG geen vragen te stellen.

Dat fundamentele mensenrechten hiermee geschonden worden is maar een detail natuurlijk. Jij bent echt wel een fan van nazi Duitsland he?

Skobelev 27 december 2021 11:02

Citaat:

Zou je u niet eens laten onderzoeken? Uw haat krijgt draconische proporties.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be