![]() |
Jazeker achter na, zelfs 1813 "is volzet".
De Zelfmoordlijn 1813 : "volzet".
#Tja |
Enfin bref, een tip vd sluier;
zus haalt het bloed van onder de nagels. Ik zit opgesolferd met allerlei 'shit' en kan alles in m'n eentje oplossen. intussen antwoordt zelfs 1813 niet. #ikvoelm'nlaatstedagen naderen Het enige wat me enigszins tegenhoudt is dat als ik nu plots zou komen te sterven, zij van me erft. Wat ik haar niet gun. Mja :? ik weet het. -> Get over it*. *gemakkelijker gezegd dan gedaan |
Citaat:
Hoeveel van die janktirades ga je nog afsteken? Wat is dit? Zelfmoorddraad elfhonderdachtendertig. :roll: |
:-(:-(:-(:-(:-(
|
#ikwoudatiknogeenkleinbaby'tjewas -> zorgeloos, vrij van worries
#vrijvanmelancholie :| |
'Ze' antwoorden nog altijd niet. Super wanneer je wakker ligt en serieus aan het einde denkt.
Dat noemt zich dan #dezelfmoordlijn waar je altijd terecht kan~ Echt he :twisted: |
Wat is dit allemaal voor walgelijke idioterie?
|
Wat is eigenlijk het probleem ?
|
Enfin bref, de dees maakt er wellicht binnenkort een einde aan. Zit nog vooral te denken aan hoe ik het -de minst pijnloze weg, zal aanpakken.
#Elle aura eu ma peau |
:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inmiddels heb ik wel iemand kunnen spreken v hen, lieve vrouw trouwens.
Maar ik ben gewoon op. |
Citaat:
#straks het laatste avondmaal |
Ik denk dat ik me gewoon ga laten leeg bloeden.
Enkel nog de moed bijeen rapen de aders over te snijden. (just like the japs) Een cutter & sterk mes heb ik toch al. Bye |
Ik wilde altijd in Thailand ofzo sterven.
Maar ja, omstandigheden maken dat...... -> it will be #Belgium :|:|:|:| |
wat een eindeloos getrol
|
Ja ik denk dat sommige plantenextracten toch niet goed zijn voor je geest. :?
|
BemBem, ik denk dat je best je account op p.be afsluit; je gaat hier geen oplossingen of een luisterend oor vinden, integendeel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be