Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zijn er mensen die desnoods met mij straks naar Kapellen kunnen gaan..... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262566)

bembem 27 december 2021 04:10

Zijn er mensen die desnoods met mij straks naar Kapellen kunnen gaan.....

long story short: het merendeel v mijn spullen zijn er al ingepakt, klaar om dinsdag verhuisd te worden. Eigenlijk zoek ik vooral wat morele steun om de dag prior er niet alleen voor te staan - in dat akelig morbide appartement waar de geest (I'm kidding sarcastically here) v wijlen m'n #mama, rondwaart.

:?:? feeling so helpless, #youcannotimagine

(ik zou eerst nog naar de Action moeten om dozen, plakband... maar heb bijna de strength niet (meer).

Mijn klop is stilaan bezig I believe.

#I am missing you so dear mum.

#I am sorry for all I did wrong.

#Sorry for having been a failed adoptee :|:|:|:|

bembem 27 december 2021 04:14

Ik denk dat ik nog capabel ben mezelf er harakiri aan te doen.

Guess the sister will discover my remains. As well as the Gva etc.

#head titles: Geelke dies in Kapellen. Kerst fait divers - of zoiets :?

bembem 27 december 2021 04:19

Of course mag wie wenst, er overnachten. Dinsdag gebeurt dan de grote uittocht waar reeds een speciale verhuisfirma voor is geregeld.

It is just a bit of company I am seeking.

CLAESSENS Joris 27 december 2021 05:45

Elfhonderd drieentachtig...

bembem 27 december 2021 10:36

Tiens het hoeft eigenlijk niet meer. Ik maak er wss soon een eind aan.
Deze lijdensweg is me toch teveel ah worden.

Zus legt deliberaat stokken in wielen wat betreft afhandeling successie, i.e. slinks & grof gepest. En communiceerde botweg dat ze me nooit meer wil zien. Maar wel vlak voor Kerstmis om het er nog eens goed in te wrijven dat ik wederom op m'n eentje ben tijdens de feesten + er kan voor zorgen dat haar appt. asap leeg is anders mits "compensatie" (terwijl ze verdorie garage v mij cadeau kreeg + helft schrijfkosten. Stank hr dank ja.) Ik kan het gewoon niet meer aan. Sta er helemaal alleen voor. Mentaal zit ik er maw onderdoor. Dit is de druppel geweest. Bye

Koenaard Depuydt 27 december 2021 14:54

Geachte heren

Wat wordt er met "Kapellen" bedoeld?

Er bestaat binnen het Vlaams Gewest een gemeente en een deelgemeente die "Kapellen" heet.

1. Kapellen (Antwerpen/Midden-Brabant, 2950)
2. Kapellen (Vlaams-/Zuid-Brabant, 3381)

Er bestaat een oplossing om verwarring tussen beiden in de toekomst te vermeiden. Men dient in beide gevallen de oorspronkelijke benaming te gebruiken

1. Kapellen (Antwerpen/Midden-Brabant, 2950) => Hogeschoot
2. Kapellen (Vlaams-/Zuid-Brabant, 3381) => Nieuwerkapellen

Hoogachtend

Boduo 27 december 2021 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9852495)

Zus legt deliberaat stokken in wielen wat betreft afhandeling successie, i.e. slinks & grof gepest. En communiceerde botweg dat ze me nooit meer wil zien. Maar wel vlak voor Kerstmis om het er nog eens goed in te wrijven dat ik wederom op m'n eentje ben tijdens de feesten + er kan voor zorgen dat haar appt. asap leeg is anders mits "compensatie" (terwijl ze verdorie garage v mij cadeau kreeg + helft schrijfkosten. Stank hr dank ja.) Ik kan het gewoon niet meer aan. Sta er helemaal alleen voor. Mentaal zit ik er maw onderdoor. Dit is de druppel geweest. Bye

Bem, heb jij kinderen ?

bembem 27 december 2021 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9852910)
Bem, heb jij kinderen ?

geen kinderen nee

bembem 27 december 2021 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9852795)
Geachte heren

Wat wordt er met "Kapellen" bedoeld?

Er bestaat binnen het Vlaams Gewest een gemeente en een deelgemeente die "Kapellen" heet.

1. Kapellen (Antwerpen/Midden-Brabant, 2950)
2. Kapellen (Vlaams-/Zuid-Brabant, 3381)

Er bestaat een oplossing om verwarring tussen beiden in de toekomst te vermeiden. Men dient in beide gevallen de oorspronkelijke benaming te gebruiken

1. Kapellen (Antwerpen/Midden-Brabant, 2950) => Hogeschoot
2. Kapellen (Vlaams-/Zuid-Brabant, 3381) => Nieuwerkapellen

Hoogachtend

Het is 2950

nabat54 27 december 2021 18:54

nog niet aan het doodbloeden dus....

reservespeler 27 december 2021 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9852910)
Bem, heb jij kinderen ?

Ze wilde er voor het kindergeld, voor de rest moest ze er niets van weten.

reservespeler 28 december 2021 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 9853023)
nog niet aan het doodbloeden dus....

Zal nog effe duren.

koe de poing 29 december 2021 01:47

hoi bem

Eduard Khil 29 december 2021 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9853033)
Ze wilde er voor het kindergeld, voor de rest moest ze er niets van weten.

inderdaad

dewanand 31 december 2021 01:19

https://zwartmanifest.nl/zwart-manifest/ Verschil Communistisch Manifest??

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9852495)

===>> (Dewanistische aanhef):
Miaauw, miaauw, namastiaauw (1/(7,4 E09)* 100 %) = 0,000.000.013.5 % = 13,5 miljardste % (procent)) gemanifesteerde Nano Godin Bem Bem (14,1888),

1) Geloof mij meid, ik kom letterlijk uit dodenwerelden en heb veel moeten knokken om te overleven en mijn eigen zelfmoord te overleven en nu is het gelukt.

2) ik vier ook eenzame kerst en nieuwjaar met Wieroe, niemand meer in feite die mij sociaal nog nodig heeft. Maar schrijven is mijn passie en nu kan ik in 2022 zelfs doorbreken ok, steun toegezegd he door vrienden en zakenlui uit Mumbai, zij willen mij uit shit halen en mijn boekenberg verkopen.

3) kiezen voor jezelf is misschien toch het HOOGSTE doel in het leven als eencellige, of veels te intelligente meercellige??? Wij zijn de laatste categorie ok.

4) LEven is altijd beter dan NIET leven ok Bembem, geleerd van Aliens uit SPace 1999. zelfmoord is geen oplossing, alles is beter dan je leven zelf stopzetten denk ik, uit eigen ervaring, tienduizenden eenzame depressies, psychoses toch OVERLEEFD en nu ben ik 55 jaar, ongelooflijk gevoel geeft dit aan mij nu ok.

5) Sterkte en Succes met overleven in 2022, er zijn genoeg mannen die jou zeker als meisje willen ok, en het is misschien het beste om lekker te gaan seksen met mooie mannen denk ik, vrouwzijn begrijp ik nu beter, ben meer soort T-Hindoemeid nu en vrouwzijn is toch geweldig, zalig, Ananda, het hogere genot he met benen wijd.

6) ONs advies is zoek een man, vriendje, ga seksen, wordt verliefd, stoeien met veel mannen, dating sites genoeg, of ben jij echt ASEKSUEEL??? Of ga een sport doen meid, bewegen fitness, fietsen mountainbiken, stads wandelen met eigen groepje?? Ik kan mij voorstellen hoe eenzaam jij je nu voelt, Wieroe helpt mij ermee.

Waldo Dewanand D. & Wieroe & Co

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be