![]() |
Egbert Lachaert poogt te intimideren
Gisteren schreef Egbert Lachaert het volgende, als antwoord op een tweet van Tijl De Bie (prof, verbonden aan de universiteit Gent):
"Lees ik hier goed dat men aan @ugent het nut van vaccinatie in twijfel trekt? @rvdwalle" Het antwoord van Tijl De Bie (de prof), liet niet lang op zich wachten. "Lees ik hier goed dat @egbertlachaert zich liever tot intimidatie wendt, eerder dan een inhoudelijk antwoord te geven op een perfect legitieme vraag? @openvld" https://twitter.com/egbertlachaert/s...06407604264965 Zoiets is toch ongezien. Het taggen van een werkgever, wanneer iemand in een discussie het onderspit lijkt te delven (of zonder argumenten is) is heleaas niet nieuw. Dat zoiets van een voorzitter van een politieke partij komt echter ... Een 'liberale' partij wel nog. Dit is gewoon verwerpelijk. En aan de hand van (voor wie wat vertrouwd is met Twitter) zowel de commentaren rechtstreeks onder de post van Lachaert; als wel bij de geciteerde tweets, krijgt hij meer dan de wind van voor. Zijn poging tot intimidatie is vierkant in zijn gezicht ontploft. En maar goed ook. |
1 Bijlage(n)
Op 1 juni 2021, schreef lachaert het volgende:
Citaat:
|
Citaat:
Als ze nog eens hun naam veranderen bij de VLD kunnen ze misschien ineens STASI als acroniem nemen, dan weet iedereen direct waarvoor de partij staat. |
Egbert Lachaert heeft sinds hij verkozen werd tot voorzitter van de "liberalen" nog niet veel anders gedaan dan wat hij zijn tegenhangers aanwrijft. Hij is het perfecte voorbeeld van "wat hij zegt is hij zelf".
Lachaert is niet de enige die in hetzelfde bedje ziek is. |
Citaat:
|
Staatsruif-eters die,op kosten van belastingsbetaler Kelt,wat ruzie gaan zitten maken over het geslacht van Engelen en zo...
Gewoon maar omdat het kan... |
De Lafchaert is al zeer vakkundig de mond gesnoerd door de rector van de UG.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het wordt nog beter, hij interpelleerde vandaag zelfs Dirk DeVroey, de onheilspofeet van de VUB. Krijg nu wat. :D :D https://twitter.com/rvdwalle/status/1475553966075359234 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was dat de eerste keer dat iemand vakkundig de mond werd gesnoerd door de UGent? Ik vind het prima dat Lachaert zijn punt maakte....en dat hij lik op stuk kreeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit diepten van ellende roep ik Heer! |
Citaat:
Wie zou hem tot de orde geroepen hebben? |
Citaat:
dan moet die partijvoorzitter de mond gesnoerd worden. Niet in de betekenis dat die nooit meer zou mogen spreken, maar wel in de zin van dat hij er niet aan moet denken om de vrijdenkers van een universiteit te muilbanden. |
Het is nu aan de prof om te tonen dat hij ballen heeft.
Dat is tegenwoordig toch nogal een rommeltje overal. In de regering, in het parlement, in de universiteiten, de rechtbanken van hoog tot laag, de flikken, de ziekenhuizen, de huisartsen, ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be