![]() |
Belgische justitie is verziekt door links
Het verheerlijken van terrorisme en de doodsbedreigingen werden dus maar onder tafel geveegd...
In een staat waar IS terroristen vrij rondlopen zonder dat Premier Decroo er van weet hoeft dat uiteraard niet te verbazen... Ondertussen word Dries wel vervolgd ook al is toegegeven dat er rond de onderzoeksrechter een schijn van vooringenomenheid hangt... België... Met het beste wettelijk stelsel en de beste rechtbanken die er voor links geld te koop zijn... Is onze justitie links bevooroordeeld? Of niet? :twisted: https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...etter-RNBDAGKN |
:lol: Blijkbaar is zelfs de plaatselijke virtuele seriezelfmoordenaar zijn draad belangrijker dan dit gegeven...
Ik had meer links boegeroep verwacht, maar uiteraard zwijgen die beter beschaamd... |
Tsjah, wat wilt ge.
Terwijl links bezig was om te infiltreren in invloedrijke omgevingen zoals media, onderwijs en justitie, ging rechts niet verder dan wat slogans brullen op straat en nu op facebook. |
Zeer eigenaardig.
U blijkt die weigering tot uitlevering niet toe te juichen. Terwijl vreedzame betogers van het clubje Voorpost veroordeeld werden om een spandoek te tonen, alstemblieft. |
Sommige mede-Vlaams-nationalisten kan ik bijwijlen moeilijk volgen.
Maar dat zal wel wederzijds zijn zeker. |
Het gaat hier om een uitlevering naar een ander land. En dan dient de ‘misdaad’ ook in Belgie strafbaar te zijn.
Welnu, hij was veroordeeld wegens smaad aan en ernstige beledigingen van de Spaanse Kroon, hetgeen niet strafbaar is in België. |
Citaat:
Voorbeelden: terreurmisdrijven (zoals Salah Abdeslam aan Frankrijk), moord, zware drugsfeiten, bendevorming, ... Dat iemand niet wordt uitgeleverd voor een satirische song vind ik meer dan begrijpelijk. |
Ik weet niet zo goed bovendien wat er links of rechts is aan de beslissing ivm die rapper.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
artikel: De op Mallorca geboren Valtònyc was er door het hof van de Balearen in 2017 schuldig aan bevonden dat hij in zijn teksten terrorisme had verheerlijkt, de kroon had geprovoceerd en politici had bedreigd met de dood. Eender welke terrorist die dat hier doet mag van mij naar het land van herkomst gestuurd te worden, is hij van hier dan mogen ze hem van mij even hard veroordelen als terroristen zelf. Net zoals de chauffeur van een bende gewapende overvallers even schuldig is als degenen die gewapend de bank binnen gaan. Deze persoon wordt beschermd zelfs al is hij veroordeeld... Al vergeten wat er hier tegen een soldaat gebeurd die een afscheidsbriefje achterlaat waarin niets van bedreigingen te vinden was? Maar die was zogezegd 'extreem rechts'... In wat verschillen de daden van deze persoon en die van Jurgen dan? |
Citaat:
|
Citaat:
En nee het ging niet enkel daar over. Dat is wat men gebruikt om de uitlevering af te wijzen. Trouwens wat België daar ook over mag zeggen en denken, deze persoon is daar voor veroordeeld en internationaal geseind... Stel je het omgekeerde voor. Een belg die mensen met de dood bedreigt, de aanslagen op Brussel en Zaventem looft... en door spanje niet uitgeleverd wordt omdat er een aantal parkeerboetes waren die ondertussen verjaard zijn... Nog steeds akkoord? |
Citaat:
Zolang er geen associatie is met écht terrorisme of een echte terroristische beweging is dat fictie. https://www.youtube.com/watch?v=bmSH7PZduYw |
Citaat:
En die mogen van mij ook linea recta naar de landen gestuurd worden waar hun wortels liggen. Zelfs als daar op dit eigenste moment een oorlog aan de gang is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken er zelfs die zingen van "aux armes, citoyens ..." |
Citaat:
|
Een beroepsmilitair die de overheid bedreigt is nog wat anders dan een muzikant, Joris.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be