![]() |
Beperking hoogte onderschriften. DE POLL !
Er is dus een regel waarbij de onderschriften afgeknipt worden, terwijl er een functie bestaat waar iedere forumaccount vrijwillig kan kiezen om alle onderschriften uit te zetten.
Zijn we het hier mee eens of niet, dat kan je posten in deze topic, hier kan je terecht voor DE POLL hieromtrend. ;) Pollen maar. |
Totalitaire aanpak?
Je moet de dingen niet overdrijven ook he. Er is veel kans dat het gewoon zo blijft hoor, het is een feit dat signatures van een half scherm niks bijdragen en absoluut overbodig zijn. Signatures op zich zijn iets goed, maar niet als die de grootte hebben van een flatgebouw. |
Ik vind onderschriften wel handig, maar niet om er hele landkaarten in te zetten. Vooral niet als ze daarboven dan maar 1 woord of smiley zetten als "posting". 100 pixels zijn misschien wat weinig, maar ja... (Ik wil mijn tekst terug zichtbaar krijgen! ;))
|
Citaat:
De mensen die zich er niet aan storen, of die dergelijke grote onderschriften zelfs leuk vinden, ook al dragen ze niets bij, worden nu echter mee "gestraft". "Totalitaire aanpak"? Ja hoor, zeer zeker! |
Citaat:
Jullie doen dit vrijwillig, en ik ben jullie dankbaar daarvoor. Er zijn inderdaad grote foto's tussen, maar als ik mijn "blahblah" weghaal, komen zelfs de smilies er niet aan te pas. Kleiner krijg ik ze niet, ik ben geen informaticus. Maar ik zal me niet druk maken, ik wil enkel weten of de forumgebruikers achter deze regel staan. mvg, Skill |
Zoals altijd moet iedereen boeten voor het gedrag van enkelingen zoals sillyeffect of ernesto waarvan het lelijk onderschrift een half scherm inneemt!
Bestaat er niet zo iets als een negeerlijst voor sommige onderschriften?! |
Citaat:
Citaat:
Ik zal het wel eens evalueren en evt. die beperking optioneel maken, maar verdwijnen zal ze niet doen ;-) |
Citaat:
Voorlopig komt het er ook niet aan wegens gebrek aan tijd ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Totalitair? Komaan... Bevordert gewoon de leesbaarheid.
Als je dan toch met foto's of grafiek wil spelen, dan kan je dat toch in je bericht zelf doen? Ik zie het eerder als een creatieve uitdaging om een leuke banner te ontwikkelen... Kijk, ik zal me er vanavond al eens aan zetten... Always look at the bright side of life.... |
Citaat:
Ik vind de beperking op zich een verademing, een tweede mijlpaal in de kruistocht tegen onderschriften van een half scherm lang (de eerste was mbt de breedte). Alleen zijn 100 pixels inderdaad toch wel wat weinig. |
Dan kun je enkel nog tekst neerpoten (mijn eerste idee :p), maar dat zou nog slechter onthaald worden vrees ik :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Btw Jeroen, kan het zijn dat die regel niet wordt toegepast op onderschriften die enkel tekst bevatten? Of heb ik gewoon geluk dat het er nét inpast?
Niet dat ik klaag :D |
Het past er net in :-)
Het is gewoon een fixed height op de layer die de signature bevat da's alles ;-) |
Citaat:
|
Nou moe, hoe moet dat nu met mijn publiciteit? :-(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be