Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Irritante reclame spots (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262640)

De Prof 29 december 2021 21:40

Irritante reclame spots

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar van sommige reclame op radio en TV krijg ik echt het vliegend schijt!

Zoals die van sausjes van 'DEVOS&LEMMENS.

Dat achter gelach van hun eigen mopjes, om te eindigen met eentje die roept AAN TAFEL!

Ik zeg je hier gerust, alleen voor die irriterende reclame koop ik NOOIT sausjes van D&L.

Welke reclame spots irriteren jullie?

Libro 29 december 2021 22:13

Het stressmannetje van De Lijn: als een normale mens nu van iets stress krijgt, dan is het wel van de bus nemen.

Het Verzet 29 december 2021 22:47

Ik kijk heel zelden live tv, dus ik kan doorspoelen.
Waar ik mij aan erger is reclame in youtube, eender wat.
Dat is alle 5 minuten dezelfde reclame.
Ik heb die reclame dan ook enkel in de app op mijn smartphone, op mijn pc heb ik die eruit gefilterd, waardoor het zeker vervelend is.

Koenaard Depuydt 29 december 2021 22:52

Geachte heren

Als de heer Koenaard Depuydt tijdens het bekijken van bv. een uitzending door ongevraagde aanbiedingen of verhandelbevorderingen gestoord wordt, zal hij deze ruchtbaar gemaakte zaken in de toekomst links laten liggen. Het heeft bij hem dus een geheel omgekeerde uitwerking.

Hoogachtend

Zipper 29 december 2021 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 9855058)
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar van sommige reclame op radio en TV krijg ik echt het vliegend schijt!

Dat achter gelach van hun eigen mopjes, om te eindigen met eentje die roept AAN TAFEL!

Ik zeg je hier gerust, alleen voor die irriterende reclame koop ik NOOIT sausjes van D&L.

alle reclame spots over parfums en edt. En ja, die D&L spots vind ik ook behoorlijk irritant.

kelt 29 december 2021 23:11

Toppunt was toch wel hoe tijdens het kijken naar een YT-filmpje over een Pakistaanse ijzergieterij(ik ben absoluut gefacineerd door oude-stijl nijverheid zoals waar mijn grootooms nog in gewerkt hebben)een reclame over een of ander zalfje tegen eczema verscheen.....:-o

Herr Flick 29 december 2021 23:20

die achterlijke verisure alarm reclames, ... ze waren al slecht en ze schijnen telkens slechter te worden... "ja ik zou er toch ook een moeten nemen... " nee lul mocht iedereen een riot gun of kapmes in huis hebben dan was die bullshit niet nodig.

Herr Flick 29 december 2021 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9855135)
Toppunt was toch wel hoe tijdens het kijken naar een YT-filmpje over een Pakistaanse ijzergieterij(ik ben absoluut gefacineerd door oude-stijl nijverheid zoals waar mijn grootooms nog in gewerkt hebben)een reclame over een of ander zalfje tegen eczema verscheen.....:-o

precies of dat gaat helpen als ge vers gesmolten metaal over uw poten hebt gegoten.

Skobelev 30 december 2021 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9855145)
die achterlijke verisure alarm reclames, ... ze waren al slecht en ze schijnen telkens slechter te worden... "ja ik zou er toch ook een moeten nemen... " nee lul mocht iedereen een riot gun of kapmes in huis hebben dan was die bullshit niet nodig.

yep "nu de kinderen thuis zijn moeten we een verisure alarm"

Als er iemand thuis is moet je toch geen alarm, kieken !

CUFI 30 december 2021 00:48

Waar is den tijd van goeie reklam oep den televies.

Ej, who took my badjas? You know from nothing zekers? No more koffiekoeken for you.

Get uppaaaaaaa get uppa get upppaaaaaaa

Pol Dolf 30 december 2021 00:50

alle reklame die midden een film komt is altij irritant , een reklame tussen twee programmas daar kan ik nog mee leven

Herr Flick 30 december 2021 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9855196)
yep "nu de kinderen thuis zijn moeten we een verisure alarm"

Als er iemand thuis is moet je toch geen alarm, kieken !

Ik vraag me echt af wat ze die copywriter betaald hebben voor zoveel nonsens.

koe de poing 30 december 2021 01:49

Gamma

hehe

Universalia 30 december 2021 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9855119)
Geachte heren

Als de heer Koenaard Depuydt tijdens het bekijken van bv. een uitzending door ongevraagde aanbiedingen of verhandelbevorderingen gestoord wordt, zal hij deze ruchtbaar gemaakte zaken in de toekomst links laten liggen. Het heeft bij hem dus een geheel omgekeerde uitwerking.

Hoogachtend

Geachte heer,

Wel, bij mij heeft dat ook die uitwerking.

Zal ik van de honger omkomen, zal ik ongeschoren door het leven gaan? (dat is anders mode dacht ik een baard of het soort haarsnit dat klinkt als: ik steek dagelijks mijn natte vingers in het stopcontact?)

Met vriendelijke groet.

Herr Flick 30 december 2021 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9855211)
Gamma

hehe

Op een gegeven moment wilde Gamma daar zelf mee stoppen, ... toen ze echter hun omzet zagen kelderen zijn ze Luc Wyns gaan vragen om er a.u.b terug mee te beginnen.

reservespeler 30 december 2021 09:21

Citaat:

Ik vind het heel irritant dat de reclamespots onderbroken worden door serie's, films of ...

reservespeler 30 december 2021 09:22

Citaat:

Ik kots van de Mora reclame.
Bij ons dus nooit iets van Mora in huis.
Een frituur die Mora serveert, proberen we te vermijden.

reservespeler 30 december 2021 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9855115)
Ik kijk heel zelden live tv, dus ik kan doorspoelen.
Waar ik mij aan erger is reclame in youtube, eender wat.
Dat is alle 5 minuten dezelfde reclame.
Ik heb die reclame dan ook enkel in de app op mijn smartphone, op mijn pc heb ik die eruit gefilterd, waardoor het zeker vervelend is.

Doe ik ook.

reservespeler 30 december 2021 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9855119)
Geachte heren

Hoogachtend

Ik denk bij heel veel mensen.

reservespeler 30 december 2021 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9855124)
alle reclame spots over parfums en edt. En ja, die D&L spots vind ik ook behoorlijk irritant.

Ik ken weinig reclame die ik niet irritant vind.

Wat mij ook geweldig irriteert is dat de zenders ook nog eens voortdurend reclame maken over de programma's die gaan komen.

Die met haar puist op haar voorhoofd (ik weet haar naam niet) ben ik kotsbeu gezien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be