![]() |
COVID19 bij min 18 jarigen
Wat betekent COVID-19 voor onze -18 jarigen?
Blijkbaar leest niemand de epidemiologische rapporten van Sciensano. Alle cijfers die ik hier aanhaal kan vinden op de site van Scienano. - De kans dat een -18 jarige in het ziekenhuis beland met COVID is 11x lager dan het gemiddelde. Hiervan is 41% jonger dan 3 maanden! Bij die zuigelingen worden die dikwijls opgenomen met milde symptomen uit voorzorg - 50% van de -18 jarigen kan na 1 of 2 dagen al terug naar huis! - Ongeveer 1/3 van de opgenomen -18 jarigen kwam voor een andere reden dan COVID-19 naar het ziekenhuis en werden positief getest door de screening van het ziekenhuis - in het schooljaar 2020-2021 zijn er minder dan 5 kinderen overleden met COVID, alle hadden deze ernstige onderliggende aandoeningen. In een gemiddeld jaar vallen er in deze leeftijdsgroep 8 griepdoden en 6 doden door longontsteking. |
Die zotten moeten direct gevaccineerd worden en in quarantaine gezet, want ze gaan de ziekenzorg op de knieen krijgen. Daar.
:lol: |
Beste oma,
Dit is mijn eindejaarsbrief van 2021. Ik ben nu 2 maanden oud en zie je nog steeds graag. Ik ben 5 cm gegroeid! Ik ben blij je terug te zien na 2 weken quarantaine. Ik wens je het beste voor 2022, en nog veel verdere jaren toe, Je achterkleinkind, Erwie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be