![]() |
Beste politicus: 1. Vandenbroucke 2. De Croo 3. Rousseau
https://www.humo.be/nieuws/dit-zijn-...2021~bcbcebaa/
1. Frank Vandenbroucke 2. Alexander De Croo 3. Conner Rousseau 4. Tom Van Grieken 5. Zuhal Demir En kom niet af met: Humo is een links nest want op 4 staat Tömmchen. |
Ik lees humo nooit, maar heb wel de indruk dat vele vrienden Vlaams-nationalisten muziekliefhebbers zijn die humo op dat vlak wel kunnen smaken.
En ook dat ze soms interessante maatschappelijke zaken bespreken. Zo in de aard van vroeger "ik lees playboy voor de interviews". Maar niet getreurd: Humo is een links nest. |
Humo is een links nest...
Anders zou de voorzitter van de grootste partij wel eerst gestaan hebben... Of moeten we misschien blij zijn met die uitslag? |
Citaat:
Zegt veel over Humo en z'n lezers. |
Citaat:
Maar zoals je zegt: het muziek/cultuurgedeelte zal voor veel liefhebbers de reden zijn om het te kopen. |
Citaat:
Ging er toen bij u geen lampje branden? |
Citaat:
|
Humo is has been.
|
Citaat:
Nu, ik ga hier toegeven dat Humo voor mij ook iets is dat begon in mijn studentenjaren, was toen echt fantastisch. Maar een jaar of 15 geleden was het ook voor mij gedaan. Teveel gezever met interviews met voetballers of wielrenners, interviews met 'dichters' en dergelijke shit. Maar hun Pop-Poll is legendarisch. Eigenlijk zou het interessant zijn om na te gaan of het object dat op plaats 4 eindigde daarmee hoger scoort dan eerdere gauleiters uit diezelfde club zoals PhDW in de poll. |
Het beste vind ik de rubriek het open venster.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op 1 een politicus, die niet eens meedoet aan de verkiezingen. Bij verkiezingen zien we immers steeds dat andere de meeste voorkeurstemmen krijgen. |
Citaat:
Vroeger was dat meestal de Paus, of een CVP politicus, nu is het niemand minder dan Bean Weyts. :lol::lol::lol: Het oordeel van de Vlaming is nog altijd hard, maar rechtvaardig. :mrgreen: |
Citaat:
|
Humo is maatschappelijk zeer links, zeg maar héél erg Woke.
Zelfs Kamagurka is qua scherpte nog slechts een schim van wat hij vroeger was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zijn die artikels nog altijd even interessant en controversieel als vroeger. Het is niet Humo dat verandert, maar sommige lezers die oud(er) zijn geworden en wat meer 'blasé' zijn geworden van heel wat dingen en die dan denken dat het blad veranderd is. |
Het "gat van de wereld" en "Michiel's linkerlaatste pagina" vind ik wel heel goed.
Veel beter dan Kamagurka. En dat stripje in't begin met die mooie "geschilderde" plaatjes. Variabel van kwaliteit van humor, maar soms ook echt goed. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be