![]() |
Lachaert kan overal gelukkig zijn
Lachaert kan overal gelukkig zijn zegt hij. Ook aan de andere kant van de wereld tot zelfs in de Australische outback:lol:
Dat wil ik best geloven vooral met zijn inkomen en eventueel pensioen. Daar kan je inderdaad overal mee gelukkig zijn tot zelfs in Monaco Doet me een beetje denken aan Mieke Vogels die vindt ook dat ze met weinig tevreden is:-) https://www.demorgen.be/politiek/egb...aakt~b695d4e5/ |
Citaat:
Als een voorzitter die de premier levert dergelijke oproep doet in de media Dat weten we wel hoe de sfeer is binnen de vivaldi muren Als lachaert buiten die muren overal kan gelukkig zijn. Dat is eerlijk |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen wie genoeg geld heeft kan zich zulke uitspraak veroorloven. Kijk en hij is zelfs tevreden met een dagelijks kommetje rijst:-D:lol::lol: Zou hij een Vietcong strijder zijn geweest ?:-) Ik ben twintig jaar geleden als jonge gast vier maanden door Nieuw-Zeeland en de outback van Australië gefietst. Tijdens die trip - met mijn fiets, mijn tentje en op het eind van de dag mijn kommetje rijst of pasta - was ik de gelukkigste mens op aarde. Ik had niets of niemand nodig. Wat een kapoen toch onze Egbert. Alleen op trip gaan met zijn zakken gevuld met het geld van mama en papa. Eerlijk gezegd geen greintje schaamte:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien eerder wereldvreemd. |
Citaat:
|
Citaat:
En die zeggen tegen de mensen hoe het moet. Die hebben commentaar over diegenen die op straat leven, of algemeen in armoede leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gemakkelijk, maar daarom doe ik het nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mijn ouders, die zeker niet rm waren, zou het niet gepakt hebben. Tenzij ik zelf genoeg geld had om dat te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ;-) |
Als hij nu eens met bewijzen afkwam.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be