![]() |
Slechte smaak
![]() Deze slecht bewerkte prent heb ik van jeunesses identitaires Flandre . Tekenend : recuperatie van de vrijheid die het 'volk' aanvoert ; weer een getuigenis van de slechte smaak van de Vl-nationalisten én hun pakkende gebrek aan argumenten en prentjes . En natuurlijk ook hun gebrek aan respect voor echte kunst zoals dit hier van Delacroix dat ze fantastisch verknoeid hebben . Schaamtelijk gewoon , er zijn geen ander woorden voor . En toen wist ik het zeker ; BELGIË BLIJFT . |
Zeg leukerd, weet jij van waar dat die gasten (jeunesses identitaires Flandre) zijn?
|
Voor alle duidelijkheid, dit is het origineel :
![]() |
Ja, dat wisten we nog niet :roll: !
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha, een parodie op een buitenlands schilderij is voor de BUBbelkes nu ook al een argument om dit apeland te behouden |
En die jeunesses identitaires Flandre zijn van Noord-Frankrijk, wat heeft de BUB hier mee te maken???:? :lol:
|
Citaat:
2. Wat heeft die Franse club in godsnaam te maken met de communautaire problematiek in België? 3. Schaamteloze recuperatie is verwerpelijk? Zo'n beetje als de BUB en het Ardennenoffensief? 4. 'BELGIË BLIJFT'? Wat heeft dat er nu in godsnaam mee te maken? Je had even goed 'En toen wist ik het zeker; ik eet graag frietjes!' onder kunnen zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er gebrek aan discussievoer of zo dat er zo'n irrelevante topics worden gestart?
|
Citaat:
http://www.jiflandre.com/ |
Citaat:
Citaat:
|
Ik bedoel maar, mr. Tyr, dat deze topic nogal belachelijk is, gezien bijna iedere organizatie of wat dan ook paradies maakt op bestaande afbeeldingen. Het was ook een beetje in navolging van het topic over "God tegen separatisme" en "Nuts".
Ik zie trouwens niet en, net zoals bij "Nuts", wat dit te maken heeft met communautaire discussies. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be