![]() |
Heppie Nieuwjaar 2022
Een echt gelukkig nieuwjaar zal het pas wezen als de wereld eindelijk wakker wordt voor mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel dat Gods Rijk in de microkosmos bestaat. |
Laten wij ons voornemen elke dag een gebed te doen.
“Bliksem hen neer.” |
Citaat:
|
Citaat:
Make it so :twisted: En dat zij daarna hun fantoompijnen levendig in de hel mogen ervaren. It is so. |
Citaat:
Alleen de waarheid kan de mensheid echt bevrijden. En dat is mijn nieuwe Bijbel. |
Citaat:
De Wet is reeds vervuld, alleen politici (vaak narcistische psychopaten) denken dat ze er nog iets aan toe te voegen hebben. Zij zijn minions van de duivel. |
Citaat:
Niet de wet, noch de liefde, maar de hogere Geest van het denken en begrijpen. |
De wereld of deze aarde is al wraak aan het nemen.
Overstromingen, aardbevingen, branden, orkanen. |
Citaat:
Systematisch worden wij van al onze godsgegeven rechten gestript en heeft de politiek een wereld voor zichzelf naast de onze ontworpen. Hun wereld vervuilt en vergiftigt onze wereld. Zij zien ons als overkweekt en is alles dus pure moedwil om tot een dodelijk beleid te komen. Dat zeg ik zeer afgewogen. |
Citaat:
|
Citaat:
Eerst hebben ze veel mensen nodig, massa migratie. Men conditioneert dat veel kinderen voorrang biedt, men creëert armoede, veroorzaakt problemen om de redder te zijn en stemmen te sprokkelen. Maar dan: Een gevestigde orde ankert zich vast waardoor de stemmer er niet meer toe doet en men botst op een singulariteit dat alles beter doet en beredeneert dan een mens. 24/7. Veel mensen zijn overbodig en ziet wat er ons te wachten staat. Wie ons wijsmaakt dat “als ge dit doet wordt het beter”, die liegt. De trapjes gaan ook niet meer omhoog maar omlaag, de gehele keten stort in. DOOMSDAY :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Als je de Bijbel als onze geschiedenis, heden en toekomst leert zien en het Christus anti christus archetype eens eerlijk zou toenaderen: zou je misschien de gelijkenis met vandaag zien. Christus = in de gelijkenis van God. Anti christus != in de gelijkenis van God. |
Citaat:
2022 , het jaar van .... zien we wel , pluk de dag :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be