![]() |
De Bomma: "Het is momenteel niet zo leuk bij familie.".
https://www.msn.com/nl-be/entertainm...edgdhp&pc=U531
Iemand? Ik las dat er vijf of zes vaste acteurs ontslagen worden / werden. Iris, Peter, Marie-Roos, Patrick, Jenny. Ondertussen zou ook de verbruining van de soap de intrede gedaan hebben 2 of 3 allochtonen doen / deden hun intrede. Annie Geeraerts: 'Het is momenteel niet zo leuk bij Familie' 31-12-2021 Annie Geeraerts is ondertussen 30 jaar in 'Familie' te zien als de bomma. Met de ontslagen in de reeks beseft Annie dat ook haar tijd er langzaam maar zeker aan komt. "'Het is momenteel niet zo leuk bij Familie... ", reageert de actrice. |
Niet alleen in familie.
Kamal liet gisteren eens politiek correcte voetbal horen in zijn show. Wel mensen, dat is dus exact gaande op onze radio, tv programma’s, Netflix, algoritmes compleet op de waan ingesteld. It is not human(e). |
Acteurs, ze prediken inspiratie, vernieuwing, verbeelding ... maar in wezen zijn ze even klein-menselijk als iedere gewone mens.
Ze maken wel gretig gebruik van de megafoon die hun bekendheid hen aanbiedt. De idolatrie van vele ietwat simpele mensen doet de rest. Voluit geëxploiteerd door de politici natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Een succesvolle acteur schraapt makkelijk 10.000 netto per maand. Maar solidair zijn met beginners of met de iets minder succesvolle .... dat moet maar met nog meer subsidies. |
Citaat:
|
Zowel de Bomma in Familie als Annie Geeraerts zijn autoriteitsfiguren die de anderen tot orde roepen. Hopelijk haalt deze uitroep uit.
|
Citaat:
jongens toch, dit gaat over een kut-programma van 't zevenste knopsgat zoals 'Familie'... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte heren
Goede Vlamingen zeggen geen "bomma" (= bonne-maman) en "bompa" (= bon-papa) tegen hun oudermoeder (thans: "grootmoeder", leenvertaling van grand-mère) en oudervader (thans: "grootmoeder", leenvertaling van grand-père). Met Nederlandstalige groeten |
de bomma... goed voor haar dat ze zo gezond blijft om te acteren.
Nu ja, meer als 'de bomma' zal er voor haar ook niet meer in zitten. ;-) Zolang die acteurs maar bij hun leest blijven. Kan ik ze waarderen. Hopelijk kopt nooit één of ander boekske: Ook 'de bomma' springt (sic) op de kar tegen de klimaatverandering. Zodat er plots er één of ander oud treesje tegen haar kleinkinderen zegt: We moeten iets doen voor het klimaat...want de bomma uit Familie heeft dat gezegd...8-):roll::| |
Citaat:
Met Nederlandstalige groeten ;-) |
Citaat:
|
Hot Marijke gaat de rol van "de bomma" overnemen.
|
Citaat:
Volgens mijn bescheten mening klopt er iets niet in hetgeen u schrijft. Hoogachtend Reservespeler |
Citaat:
De oude snoeper! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191001_04639076 ‘De bomma’ Annie Geeraerts is op haar 93ste weer verliefd: “Die vlinders zijn er nog altijd, ja. Een zalig gevoel” Annie Geeraerts, de 93-jarige bomma uit ‘Familie’, was eigenlijk niet op zoek. En toch kwam ze de liefde tegen, op de tram richting Kinepolis. Nu is ze twee jaar samen met haar nieuwe vriend, vertelde ze eerder deze week. “Ik heb weer vlinders gevoeld. Ik was me er niet van bewust dat dat nog kon.” Het ?*s ook uitzonderlijk dat twee mensen elkaar nog vinden op die leeftijd, zeggen experts. En daarom ook aandoenlijk: “Dat is de meest pure relatie die mensen kunnen hebben.” |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, hopelijk blijft de bomma nog tientallen jaren haar rol spelen. |
Citaat:
Maar ik heb er verder geen last van want kijk niet naar die zever dus laat haar nog maar een paar jaar bomma spelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be