![]() |
Wie verdient het epitheton ‘fascist’?
Wie verdient het epitheton ‘fascist’?
|
Lol Xeno. ;-)
Vooral de stem voor mij doet mij plezier. Semper Fi! :twisted: |
Ikke.
|
Het woord "fascist" denkt natuurlijk een dubbele lading.
Er is het historisch fascisme he, de volgelingen van Mussolini. Ik denk niet dat er nog veel rondlopen. En nadien is de term fascist, zoals nazi, veralgemeend naar "totalitaire zot". Ik neem aan dat het in die zin is dat je de vraag stelt, want zoniet is ze zinloos, geen enkele van de entiteiten die je opnoemt heeft openlijk trouw gezworen aan Mussolini. Een totalitaire zot is iemand die toejuicht, of zelf bewerkstelligt, dat de fundamentele burgervrijheden worden opgeschort. In die hoedanigheid zijn er inderdaad sinds een aantal jaren nogal wat fascisten ja. |
Ge zijt groen en woke vergeten vermelden, dat zijn volgens de definitie van Patrick hierboven de echte facisten van het moment.
|
Citaat:
|
de antifascisten
|
Zij hebben gelogen door te lobbyen en contramiddelen tegengewerkt.
Ich habe es gewusst. Ge kunt u na deze charade nooit meer als redder opstellen. De fouten die gemaakt zijn waren pure moedwil omdat ze verborgen agenda’s dienen. |
Gaan wij de toekomst echt naar deze wapenhandelende genocidale kindermoordenaars als redders laten zien?
IK,HOOP VAN NIET. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Epitheton is een verkeerd begrepen woord in deze.
Het gaat om een ordinaire lichtzinnige scheldnaam voor een politieke tegenstrever. Alhoewel het juist kan zijn, als je, zoals ik, dat scheldwoord gebruikt als geuzennaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alweer een enquête waar de opstarter ervan zelf aan deelneemt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be