Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ilse Pipeleers stapt op bij Open Vld in Diepenbeek. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262756)

reservespeler 5 januari 2022 17:06

Ilse Pipeleers stapt op bij Open Vld in Diepenbeek.

HBVL 0501-2022

Na Lode Vereeck stapt nu ook Ilse Pipeleers op bij Open Vld in Diepenbeek: “Echt ongehoord”
Diepenbeek - Het politieke landschap in Diepenbeek blijft bewegen. Schepen Ilse Pipeleers, die voor Open Vld zetelde, verlaat de fractie en zal verder zetelen als onafhankelijke. Bij Open Vld valt voorzitter Hendrik Moonen net niet van zijn stoel. “We wisten hier niks van.”

Met een sec bericht aan de media, aan burgemeester Rik Kriekels (N-VA) en aan raadsvoorzitter Karen Alders (Onafhankelijk) maakte schepen Pipeleers haar beslissing woensdag kenbaar. “Ik verlaat de Open Vld, maar blijf wel doorwerken als onafhankelijk schepen”, luidt het. “Ik voelde me niet langer thuis in de partij en ben de interne politieke spelletjes beu. Ik blijf me wel toeleggen op mijn bevoegdheden als schepen van Vrije tijd en op het uitvoeren van het bestuursakkoord dat ik mee hielp schrijven.”

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220105_94234782

Tja, als de plaatselijke voorzitter dit niet zag aankomen, dan is het een teken dat hij niet bezig is met de politiek of ..., of dat de lokale politici het nationale beleid beu zijn.
Ik gok op het tweede.

De schoofzak 5 januari 2022 20:33

Dat is wel fijn, maar in feite weten we nu niet veel over het waarom en zo.

kelt 6 januari 2022 06:35

En best houden bepaalde andere partijen uit het centrum-rechtse gebeuren de deur desgevallend stevig dicht...

Wie vertrouwt O-VLD-ers eigenlijk nog?

De schoofzak 6 januari 2022 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9860450)
En best houden bepaalde andere partijen uit het centrum-rechtse gebeuren de deur desgevallend stevig dicht...

Wie vertrouwt O-VLD-ers eigenlijk nog?

Allez gij,
er is meer vreugde bij de herder voor een teruggevonden verloren schaap ... of hoe ging dat ook weer.

Alleszins bij de nva is er plek voor fatsoenlijke VB-ers, VLD-ers, Tsjeven en zelfs sossen en groenen, als zij op een bepaald ogenblik het licht ontdekken.

reservespeler 6 januari 2022 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9860581)
Allez gij,
er is meer vreugde bij de herder voor een teruggevonden verloren schaap ... of hoe ging dat ook weer.

Alleszins bij de nva is er plek voor fatsoenlijke VB-ers, VLD-ers, Tsjeven en zelfs sossen en groenen, als zij op een bepaald ogenblik het licht ontdekken.

Onder voorwaarden hé.

Dadeemelee 6 januari 2022 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9860229)
Dat is wel fijn, maar in feite weten we nu niet veel over het waarom en zo.

Voorbereiding van overstap naar NVA?

reservespeler 6 januari 2022 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9860602)
Voorbereiding van overstap naar NVA

Is dat zo?
Bron?

Henri1 6 januari 2022 12:00

Frakkendraaiers ?

De schoofzak 6 januari 2022 13:14

Is't een knappe?

reservespeler 6 januari 2022 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9860745)
Frakkendraaiers ?

Waarom?
Als de partij niet meer staat waar u voor staat. Niet omdat jij verandert bent, maar omdat de partijleiding het zelf niet meer weet.

reservespeler 6 januari 2022 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9860836)
Is't een knappe?

Niet echt, het is een iets oudere dame.

kelt 6 januari 2022 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9860996)
Niet echt, het is een iets oudere dame.

Een blauwe scorpioen....dat zijn van de gifstigste!

Pandareus 9 januari 2022 11:40

Citaat:

Allez gij,

Dat lijkt me een contradictio in terminis...

De schoofzak 9 januari 2022 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9863444)
Dat lijkt me een contradictio in terminis...

Ik verschiet me een bult van jouw taal.
Heb je zo'n goede voornemens gemaakt voor 2022 ??? :-D

reservespeler 17 januari 2022 07:00

Citaat:

Allez gij,

hahaha, die zit

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be