![]() |
Vreemd: man krijgt levenslang voor abortus
https://www.dailymail.co.uk/news/art...iled-life.html
Citaat:
|
Dat zo iemand levenslang krijgt , prima zelfs + psychiatrisch onderzoek !!
Wat geeft hem het recht zijn (zwangere) vriendin bijeen te koeken , en al zo de foetus te doden ?? Wat voor een vuile smerige klootzak is zo iemand !! Geef me 1 zinnige reden , om zoiets toe te laten ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgende stelling: "Waarom mag euthanasie wel, maar mag ik niet willekeurige oude mensen afknallen?" |
Citaat:
Omdat het aan de vrouw is van te beslissen he. |
Trololo
|
Citaat:
De vrouw beslist: niks. nada. De man beslist: levenslang. Hoe verklaar je die uitersten? Het klompje cellen is opeens geen klompje cellen als de man beslist het te aborteren? |
Citaat:
Abortus is geen "recht op moord". Het is een "recht op trek uw plan zonder mijn lichaam". Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie geen probleem. |
Net zoals ikzelf over mijn levenseinde kan beslissen.
Het is een leven. Maar niet het jouwe. Het is moord. Maar moord op mijn eigen. Dat mag dus. |
Citaat:
Of zoals ik het net samenvatte: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Op zijn best komt men met argumenten die de visie van de aborterende omschrijven, niet die van het kind want die heeft er geen... De hier aangehaalde hypocrisie is er wel degelijk... En nog andere ook... Voor dierenrechten wordt ik weet niet hoe hard gestreden, net omdat ze weerloos en stemloos zijn... Bij een abortus wordt de weerloosheid en stemloosheid van het kind net een 'reden' om te stellen dat het géén rechten heeft... Bij de voorstanders van postnatale abortus (waaronder een paar van de indieners van het voorstel tot uitbreiding op er van) gaat het zelfs nog verder... Daar zou(den) de maker(s) van de vrucht totale zeggenschap er over hebben... |
Citaat:
Citaat:
Ook dierenembryo's hebben op dat vlak geen rechten. Als u abortus wil doen bij uw hond, kan dat zeer eenvoudig. De 'dierenrechten' beschermen uw kat of hond helemaal niet voor abortus. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het zou een vuile smeerlap zijn !! Trouwens .... , dit gaat niet over abortus , maar mishandeling van de vrouw incluis !! |
Citaat:
|
Citaat:
Er was laatst nog zo'n draad over een of andere complottheorie omtrent corona. De eerste bewering die je googlede bleek al complete onzin, maar stel toch dat het eens waar was... Dat is het niet. Deze zaak is om meerdere belangrijke redenen niet te vergelijken met een normale abortus, en een enkele zwaarwegende reden is al genoeg om de vergelijking onzinnig te maken. Waarmee ik jou overigens geen ongelijk probeer te geven dat je een andere reden belangrijker vind. Ik denk alleen dat we de "maar stel nou" mensen niet teveel hoeven aan te moedigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be