![]() |
Van Ranst in de buurtpolitie.
Ik zag gisteren toevallig (weeral toevallig), een reclamespotje van VTM, waarin ze de buurtpolitie aan het promoten waren. Vanaf volgende week maandag zouden ze dat doen met bekende figuren.
En wie dook daarin op? Juist ja, Marc van Ranst. Je vraagt je toch wel stilaan af waar die man de tijd haalt daarvoor. Je vraagt je waarschijnlijk ook af waar het verstand van de programmamakers is. Bijna iedereen is die man kotsbeu gezien. In hoeveel TV programma's is die intussen al opgedoken? Om van te kotsen. |
Citaat:
Het gros van de VTM-kijkers is waarschijnlijk al licht dementerend ondertussen en weet niet goed meer wie die man nu weer is. |
De schaamte voorbij.
De buurtpolitie is een kindershow, kinderen kijken daar vooral naar. https://www.demorgen.be/nieuws/exper...ccin~b713932c/ Dat is dus de kinderen laten sympathiseren met een lobbyist (met bloed aan de handen) in een politieprogramma. Hopelijk krijgt hij een rol als moordenaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Herhaling: als politiek geïnspireerde, moet ik geen kloten van Van Ranst.
Als viroloog: pet af. Als raadgever van de regering: hij kent zijn rol niet. Maar als mens die zich nu amuseert, vb. in de programma's: hij doet het toch maar. |
Citaat:
Duidelijk geen liberaal jij. |
Citaat:
Man wat slecht, ooit eens bij toeval op gekomen en de acteerprestaties, ... the horror. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() :lol: P. Breugel |
Citaat:
|
Was blijkbaar gisteren, iemand gezien ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.hln.be/tv/marc-van-ranst...-vips~a7fb5578 Daarna ben ik toen direct maar naar een artikel gesmurfd !! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Vlaanderen maakt men van iedereen die wat bekend is, een varieté-figuur, ik vind dat hoogst bizar, en het draagt alleszins niet bij tot de geloofwaardigheid van die figuren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be