|  | 
| 
 1 euro zelftest 2 miljoen Belgen krijgen 2 zelftesten per week aan 1 euro per stuk. Wordt van ons verwacht om 2 zelftesten per week te doen en voor mijn gezin zou dat aan niet verminderde prijs dan 60 tot 80 euro per week kosten. Goed zot zijn ze. https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220107_93403317 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Voor wie niet ziek is is het pure geldverspilling. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 De dag nadien een afspraak gemaakt bij de apotheek. Dat liep gesmeerd. 0 euro. | 
| 
 Citaat: 
 Nu moet ik wel zeggen: mijn heksie perfeksie had wat keelpijn, drie weken of zo geleden, en ging bij de apotheek één zelftest halen. En als 't goed is, zeggen we het ook: omstandige uitleg en tips over hoe gebruiken en hoe aflezen. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Een niet-geboosterde die een hoogrisicocontact had bijv. moet vanaf maandag 7 dagen in quarantaine, waarvan hij de laatste 3 dagen een negatieve zelftest moet kunnen voorleggen. Wie gaat dit controleren ? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Giet er een corona over en kijk 7 dagen Netflix. | 
| 
 Waarom geld spenderen aan een zelftest?  Je gaat gewoon naar mijngezondheid.be je vult in de vragenlijst dat je wat ziekjes bent, en je krijgt gratis een code voor een pcr test. Dit kan je elke 10 dagen doen, geen kat die daar over gaat vallen. | 
| 
 Citaat: 
 Citaat: 
 Maar... zo'n keelwissers zijn nog niet op de markt :lol: | 
| 
 Citaat: 
 Uiteindelijk is dat toch belachelijk. Een dagelijkse zelftest als alternatief. Dat klinkt echt Belgisch. Niet te controleren. Nu ja, elk doet dan wat hij wilt. De essentie is dat in een pak situaties de quarantaineperiode wordt ingekort en er terug kan worden werkt. Wie gaat er nu in godsnaam een drietal zelftests kopen. | 
| 
 Één zelftest kost bij Albert Heyn 3 euro. Goedkoper kon ik hem niet vinden. Het is wel maximum 2 per klant. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Met een euro koop je een dikke kilo appels. Ik ga voor de appels :D | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be