![]() |
kan iemand me de procedure uitleggen om een eigen lijst te starten bij de gemeenteraadsverkiezingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
Alez dat had ik nu niet door se,pffffff :roll: . |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Wat complex voor jou maar tja wat wil je met jouw eendenverstand! |
Paulus de Boskabouter:
wéér niet... :lol: ydde: Polle, ge moet stoppen met den twee-en-zeventig te pesten zenne, of we zullen van U eens een Pauline de Boskabouterin komen maaken! :evil: Ge weet hé: wij kunnen dat!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kandidaten vinden eeeeuuuuuhhhhh, de rest da weet ik nie. |
Paulus de Boskabouter:
:scatter: ydde: Polle, wa's da joeng? Dat heb ik nog nooit niet gezien en nu weet ik niet odf dat gij mij aan 't uitlachen of gelijk aan't geven zijt? :lol: |
Citaat:
:lol: :silly: |
Citaat:
Een VB'er niet... :roll: |
Even tussen het gescheld en gedreig door iets over de topic.
Om een lijst in te dienen voor de gemeenteraadsverkiezingen moet je het officiële voordrachtformulier invullen (verkrijgbaar op het gemeentehuis). Daar moet je de naam van de lijst invullen, de afkorting die je op de stembrief wil en de naam van de kandidaten. Dat formulier moet voor een bepaalde datum (ik dacht 40 dagen voor de verkiezingen) afgegeven worden op het gemeentehuis, ondertekend door ofwel 2 uittredende gemeenteraadsleden ofwel door een aantal kiezers (het aantal varieert volgens de grootte van de gemeente). Je vindt in de bibliotheek wel een boekje waarin alles haarfijn is uitgelegd. Je hebt tenslotte nog tijd tot in 2006. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be