![]() |
A. W. P.
Always white people.
Citaat:
Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/banale...apen~af3eb3b0/ |
Citaat:
Wij hier zitten aan het andere uiterste van het spectrum. Hier mag je, figuurlijk gesproken, bijna geen patattenmesje meer in je bezit hebben of je riskeert in de problemen te komen. Bij ons heeft men met de wapenwetgeving legaal de burger volledig uitgekleed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
800 moorden in Chicago dit jaar. Stel u eens voor dat gevoel dat je hebt op zo'n plaats te moeten leven. Ciudad Juarez achtige gevoel. Steeds allert zijn. Achterom kijken. Licht alarm als je iemand de weg ziet oversteken op een rare manier.....het is niet leuk hoor. Ik heb jaren op zo'n plaats gewoond. Het heeft me nadien jaren gekost af te kicken.
|
Citaat:
Citaat:
Als een blanke wordt vermoord door een neger, worden de kleurtjes meestal niet vermeld of wordt het voorval zelfs verzwegen. |
Citaat:
ps, als ge gene racist zijt dan komt ge één in de kortste keren. Ik denk dat gij meer racistisch bent of het grote deel hier op het forum, want blijkbaar haat ge witte oftewel blanke mensen........ aan uw soort maak ik geen letter meer vuil. |
Citaat:
|
Citaat:
Bent u oprecht? |
Citaat:
Amerika exclusief blank en dus alle negers, rijstkakkers, arabieren en hispanics deporteren ? |
Hoe noem je eigenlijk de blanke versie van een "uncle Tom"/een "bounty"?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In België worden 93% van alle vuurwapen misdaden uitgevoerd met illegale vuurwapens... 5% uitgevoerd met legaal vergunde overheidswapens. In 2021 was 1% te wijten aan JC.... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou beginnen denken dat die Chinese beer onze nietsnut minister van justitie is, die heeft daar een zwak voor die olijfkleurige, maar is wel getrouwd met een blond blank lingeriemodel met dikke tetten.......:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Het ware Shangri-La voor A.W.P. dus. ![]() |
Alleen het westen moet multicultureel zijn, al de rest mag de eigenheid behouden ...
|
[quote=Pandareus;9863278]Dat gaat daar een aards paradijs worden, eenmaal al de zwarte, bruine, gele en olijfkleurigen zijn buiten gezet.
Het ware Shangri-La voor A.W.P. dus. Het gaat hier wel om een zwarte ganster die gewoonweg twee agenten doodschieten, voor u blijkbaar de normaalste zaak, maar owee moest het anders zijn hé panda, de muurschildering en betogingen met vernielingen zouden wel uw goedkeuring krijgen hé pandabeerke. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be