![]() |
"Herbruikbaar toiletpapier kan je gewoon zelf maken"...
https://m.gva.be/cnt/dmf20220109_97876577
![]() Please, stop. -> use (mini) towels & #thebumgun instead! #mon dieu :silly: :silly: |
Geen ervaring met zo'n bumgun, maar het zou kunnen dat dan ik de eerste keren zo uit het toilet kom.
![]() |
Iedereen zou gewoon een reetlikker moeten hebben ;-)
|
Ik zou al zelf investeren om wc papier met die vaccinazi hun kop op te drukken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Herbruikbaar toiletpapier......bwah!
Ik wil er zelfs niet aan denken. Dat is toch smerig?! Hier in de wc altijd een ruime voorraad WC-papier + vochtige doekjes aanwezig en ontsmettende handgel. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ze hun papier 2x gebruiken he. Mensen die cheapskaten kunnen meer dan 10K per jaar besparen door vele kleintjes een grote te laten worden. |
Dégoutant is het.
|
Citaat:
|
Citaat:
en baajdeweej, die vochtige doekjes zijn echt niet goed voor uw aars. De alcohol in die dingen....enkel water is aangeraden te gebruiken. |
gewoon dat wc papier in uw sapcentrifuge he, het vocht loopt eraf, de brokjes blijven in de filter zitten en uw papier blijft proper achter, ... (allee ja dat is de theorie)
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Men kan ook schijtpapier gaan lenen bij de mensen ,
of elke dag 3 driekoningen gaan zingen voor wat ruftpapier !! ;-) Besparingen , prima , maar hoe ?? Da's een andere vraag !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be