![]() |
Europeanen overschatten hun moslimpopulatie
Toch wel opmerkelijk!
![]() Waarom is dit het geval? |
Dat is het resultaat van de desinformatie van de Le Pens, Dewinters, Orbans, Wildersen en co van Europa.
|
Komt ook omdat deze buitenlanders meestal ook heel geconcentreerd wonen. De laatste keer dat ik door Antwerpen centrum reed leek het voor mij alsof er enkel nog gekleurde mensen woonde. Maar dat was op een werkendag en het zou kunnen dat de Vlamingen allemaal werken waren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men gooit moslims vaak in dat soort verhalen op één hoop met anderstaligen of buitenlanders. Terwijl dat uiteraard verschillende dingen zijn.
|
Citaat:
|
Dan stel ik me de vraag, waarom denken de meeste mensen dat er mee muzels rondhossen dan er eigenlijk zijn.
Mijn antwoord, ze vallen vooral negatief op. |
7 op de 100 in België.
Nu eens graag een statistiek van hoeveel % van de gevangenen in de Belgische gevangenis is moslim. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het wil zeggen dat bij een burgeroorlog, de situatie er niet zo slecht uit ziet, alles bij elkaar :-) |
Omdat die cijfers even 'geduid' verzameld worden als die over 'Belgen'...
Zelfs een via het vluchtelingenstatuut geïmporteerde would be IS'er die meermaals vrouwen verkrachter noemt op die manier Belg. Tip, die cijfers zijn gebaseerd op de officieel gekende moslims... Lopen er op dit forum echt nog zo (onopzettelijk) achterlijke rond die niet weten hoe weinig moskeeën erkend zijn. Om nog te zwijgen van diegenen die wegens banden met terrorisme opzettelijk ondergronds blijven? Denkt u echt dat de moslimgemeenschap verschillende van onze steden als 'dar Allahu' beschouwt omdat ze daar een minderheid zijn? Doe eens serieus zeg...:roll: |
Citaat:
Vergelijk de Brederodestraat of de Abdijstraat in Antwerpen met een blanke woonwijk. Ze nemen ook veel vaker het openbaar vervoer. Allemaal dingen die aanwezigheid doen overschatten. Maar om te denken dat er bijna 25% moslims wonen in België, moet je echt wel achterlijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Angst wérkt!
Maar over covid, niets dan objectieve waarheid. pfff, dezelfde methodiek. Maar er zijn dan toch 5 miljoen moslims in frankrijk. Ze moeten nogal een kutland achtergelaten hebben dan, als ze met zoveel naar hier willen komen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be