![]() |
"Typisch Belgische" draad
Welkom in de "typisch Belgische" draad.
De bedoeling van deze draad is om een draad te beginnen. In deze draad gaan we dan ook eerst beslissen waarover de draad zal gaan. Dit zal in verschillende stappen verlopen. Eerst zal er een draad-comité opgericht worden met naam "Comité 1", over de deelnemers hiervan zal gestemd moeten worden. Let op enkel Nederlandstaligen kunnen deelnemen aan dit comité. Er zal een tweede comité opgericht worden met de naam "Comité 3 en half" voor de Franstaligen. Voor de duitstaligen is er Comité 3B voorzien. Om Brussel te betrekken komen er ook gewestelijke comités, genaamd Comité type 2. Daarvan komen er 3: Vlaams Comité 3, Waals Comité 1, Brussels Hoofdstedelijk comité 6. De duitstaligen steken we gewoon bij het Waals voor de lol. Op elk comité komen 50 medewerkers met een salaris van 500.000 euro per jaar. Iedere verkozene krijgt een bioscoopticket en daarna bepalen we zelf wie in de comités mogen, ook als ze niet hebben meegedaan met de stemming zoals Frank Vandenbroucke. Die zit sowieso al in elk comité. |
wat is de omkoopsom ??
|
is het de bedoeling dat we zagen, achter de rug om beginnen klappen en op't eind een frietje steken ?
|
Citaat:
Bestaat daar een Comissie voor of zuigt u dat uit uw duim? ;-) |
Stop nu met die politieke spelletjes ! De mensen willen een goed bestuur en een positief project voor de toekomst van onze kinderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
assimilere !!
|
We gaan de senaat afschaffen, uitbreiden, zo laten.
|
dan snijden ze voor de 2e keer in eigen vlees , ze hebben al beknibbeld op provincieraden
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Relatine !!
|
Citaat:
Lang geleden dat ik nog eens in Stone Mannor geweest ben, maar ja ik kom zo niet meer in die geburen. |
Hoelang gaat het mandaat van de verkozenen duren? 4,5,6jaar. Wel belangrijk om te weten.
Zijn er thermometers beschikbaar om de verkiezingskoorts te meten? |
Citaat:
|
in een chinese winkel in t'stad vond ik een dop ( voor ratel ) van 8 mm
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be