Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   In hoeveel landen ben jij geweest waar je enkel de luchthaven hebt gezien (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262894)

koe de poing 12 januari 2022 21:52

In hoeveel landen ben jij geweest waar je enkel de luchthaven hebt gezien

ikke 4

altijd stom, dat overstappen zonder de tijd te hebben om zelfs maar even de dichtstbijzinde stad te bezoeken.

ik dacht dat ik safe zat in april, maar er is een vluchtwijziging gebeurd waardoor ik onvoldoende tijd heb om de luchthaven te verlaten. Daar komt nummer 5 :evil::evil::evil::evil:

Dadeemelee 12 januari 2022 22:09

De enige waar ik eerst spijt van had dat ik niks anders van zag was Cairo. Maar ondertussen heb ik al wel van velen gehoord dat Egypte erg tegenvalt en vreselijk vervelend is. Files voor bezienswaardigheden, verkopers die je constant lastigvallen, krokodillen, etc…

Zipper 12 januari 2022 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9867373)
De enige waar ik eerst spijt van had dat ik niks anders van zag was Cairo. Maar ondertussen heb ik al wel van velen gehoord dat Egypte erg tegenvalt en vreselijk vervelend is. Files voor bezienswaardigheden, verkopers die je constant lastigvallen, krokodillen, etc…

Caïro is simpelweg de hel.

Eduard Khil 12 januari 2022 22:29

Ik bekijk het eerder als steden dan landen op zich. Anders: veel.

Oslo, Helsinki, Wenen, Frankfurt, Munchen, Madrid, Athene, Boston, Jo'burg, Chicago, Nürenberg, Zurich etc etc

Dadeemelee 12 januari 2022 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9867386)

Oslo, Helsinki, Wenen, Frankfurt, Munchen, Madrid, Athene, Boston, Jo'burg, Chicago, Nürenberg, Zurich etc etc

Parijs, ik ben wel al op de periferique geweest, maar in Parijs nog nooit.

Eat that, Vlaams Nationalisten. ;-)

Herr Flick 12 januari 2022 23:15

Altijd al rechtstreeks gevlogen, ja ene keer in Charles de Gaule moeten overstappen, Maar ik ben wel eens een paar uur in Parijs geweest dus dat telt niet.

Herr Flick 12 januari 2022 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9867378)

Naar shitholes ga ik niet tenzij ze me er heel goed voor gaan betalen dan kan het mij niet geven.

Onzijdig 12 januari 2022 23:24

Frankfurt, Zürich, Bangkok, Parijs. Londen.

Zipper 12 januari 2022 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9867423)
Naar shitholes ga ik niet tenzij ze me er heel goed voor gaan betalen dan kan het mij niet geven.

Tja, ik was jaren duiker, en dan kom je vroeg of laat al eens in Egypte (Rode Zee) terecht. Eén keer en nooit meer (t'is er vuil, chaotisch, verdachte duikflessen...). Jordanië was 10 maal beter. Is eigenlijk het enige islam-land in die regio, waar een Westerling zich op zijn gemak kan voelen. Israël is de absolute top daar, maar onwaarschijnlijk duur. Maar het duikgerief is van een waanzinnig hoge kwaliteit.;-)

Bach 12 januari 2022 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9867441)
Tja, ik was jaren duiker, en dan kom je vroeg of laat al eens in Egypte (Rode Zee) terecht. Eén keer en nooit meer (t'is er vuil, chaotisch, verdachte duikflessen...). Jordanië was 10 maal beter. Is eigenlijk het enige islam-land in die regio, waar een Westerling zich op zijn gemak kan voelen. Israël is de absolute top daar, maar onwaarschijnlijk duur. Maar het duikgerief is van een waanzinnig hoge kwaliteit.;-)

Daar is mijn blonde dochter het absoluut niet mee eens.

On topic.... Frankfurt, Madrid, Londen, Los Angeles, Sao Paulo, en nog een paar.

Zipper 12 januari 2022 23:30

On topic : Boedapest, Qatar, Singapore

Zipper 12 januari 2022 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9867444)
Daar is mijn blonde dochter het absoluut niet mee eens.

het was mijn aanvoelen (ondertussen 20jaar geleden)

Bach 12 januari 2022 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9867447)
het was mijn aanvoelen (ondertussen 20jaar geleden)

Als man is het gemakkelijker denk ik.

Zipper 12 januari 2022 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9867449)
Als man is het gemakkelijker denk ik.

Bon, ik was enkel in Aqaba, en dat leek mij redelijk ok. Dat uw dochter dan wel zeker uit Egypte wegblijft.

koe de poing 13 januari 2022 03:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9867386)

Ooit bij een tussenstop vier uur vastgezeten op een vliegtuig.
In Amsterdam :bad-word::bad-word::bad-word::bad-word:

fred vanhove 13 januari 2022 04:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9867378)

Beetje zoals Brussel dan ?;-)

Zipper 13 januari 2022 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9867532)
Beetje zoals Brussel dan ?;-)

Brussel in het kwadraat. Alleen, in een West-Europese stad zou je dat minder (mogen) verwachten.

DucDEnghien 13 januari 2022 09:51

Karachi, Dubai, Entebbe, Mogadishu, Gitega

BigF 14 januari 2022 07:32

Scherpenheuvel, Zottegem en het Hollands Diep.

maddox 14 januari 2022 07:45

Alleen Helsinki.
Die paar uur dwalen door een soort van saai shopping center waren genoeg om vanaf toen de weinige vliegreizen die we gemaakt hebben altijd als directe vlucht te doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be