![]() |
In hoeveel landen ben jij geweest waar je enkel de luchthaven hebt gezien
ikke 4
altijd stom, dat overstappen zonder de tijd te hebben om zelfs maar even de dichtstbijzinde stad te bezoeken. ik dacht dat ik safe zat in april, maar er is een vluchtwijziging gebeurd waardoor ik onvoldoende tijd heb om de luchthaven te verlaten. Daar komt nummer 5 :evil::evil::evil::evil: |
De enige waar ik eerst spijt van had dat ik niks anders van zag was Cairo. Maar ondertussen heb ik al wel van velen gehoord dat Egypte erg tegenvalt en vreselijk vervelend is. Files voor bezienswaardigheden, verkopers die je constant lastigvallen, krokodillen, etc…
|
Citaat:
|
Ik bekijk het eerder als steden dan landen op zich. Anders: veel.
Oslo, Helsinki, Wenen, Frankfurt, Munchen, Madrid, Athene, Boston, Jo'burg, Chicago, Nürenberg, Zurich etc etc |
Citaat:
Eat that, Vlaams Nationalisten. ;-) |
Altijd al rechtstreeks gevlogen, ja ene keer in Charles de Gaule moeten overstappen, Maar ik ben wel eens een paar uur in Parijs geweest dus dat telt niet.
|
Citaat:
|
Frankfurt, Zürich, Bangkok, Parijs. Londen.
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic.... Frankfurt, Madrid, Londen, Los Angeles, Sao Paulo, en nog een paar. |
On topic : Boedapest, Qatar, Singapore
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Amsterdam :bad-word::bad-word::bad-word::bad-word: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Karachi, Dubai, Entebbe, Mogadishu, Gitega
|
Scherpenheuvel, Zottegem en het Hollands Diep.
|
Alleen Helsinki.
Die paar uur dwalen door een soort van saai shopping center waren genoeg om vanaf toen de weinige vliegreizen die we gemaakt hebben altijd als directe vlucht te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be