![]() |
De Vlaamse-maak-de-rijken-nog-rijker-regering ?
https://www.hln.be/binnenland/diepen...lpen~a30605cd/
Citaat:
Hoe dan ook...alweer het zwaar falen van een N-VA lid van de Vlaamse regering. En dat falen zal kassa kassa worden voor de rijken die zoveel woongelegenheid te veel hebben dat ze het kunnen verhuren (aan zeer hoge prijzen) |
Je kan moeilijk verwachten dat de 'Vlaamse' regering een einde maakt aan een praktijk die al stand houdt van in de tijd dat de eerste regering/stamhoofd ter wereld er mee begon.
|
wat wil Diependaele juist : woningen aankopen en er sociale woningen van maken ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
woning kopen en volledig renoveren kost veel geld maar zijn vaak in centrum gelegen
|
ER BESTAAT REEDS EEN DRAAD HIEROVER MET DE JUISTE TITEL.
|
Citaat:
Dat mag natuurlijk niet de aandacht afleiden van het kompleet falende beleid van N-VA'er Diependaele. En niet alleen op sociale huisvesting - ook bij de afdeling erfgoed is hij eerder een afbreker dan een bewaarder. |
Diependaele heeft centen
|
Citaat:
Deze draad die ik opstarte is om het politiek falende sociale huisvestingsbeleid van de Vlaamse regering aan te kaarten. En bijgevolg is heeft deze draad de enig mogelijke titel die bij het wanbeleid van Diependaele past ! En hop nu naar het rode driehoekje ! |
Citaat:
Merk toch heel zeker mijn vraagteken op hoor ? |
Citaat:
Sinds er mensen bestaan. Had je nooit gehoord van, de armen armer, de rijken rijker? |
ik ben van zijn streek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We moeten stoppen met bouwen van de Groen!en, of toch zeker geen lelijke appartementsblokken. :silly:
|
Citaat:
Innige deelneming. |
was , k'woon nu aan zee
|
het probleem zit dus bij de social(istisch)e huisvestingsmaatschappijen, begrijpend leren lezen deel I
|
Citaat:
Maar begrijp me niet verkeerd. Betrokken steller is intelligent genoeg en weet wat er aan de hand is. Alleen spelen er moedwil en ongekende frustraties mee zodat wat er ook gebeurt, op 1 of andere manier moet N-VA of BDW steeds als schuldige aangewezen worden. Ook al is het van de pot gerukt zoals ook in dit geval. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be