Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Jeroen Meus is zijne job kwijt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262939)

reservespeler 15 januari 2022 07:06

Jeroen Meus is zijne job kwijt.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...edgdhp&pc=U531

Er komt geen nieuw seizoen van 'Twee tot de zesde macht', de quiz die van 2012 tot 2017 op één gepresenteerd werd door Bart De Pauw en nadien door Jeroen Meus.

De quiz werd gemaakt door Koeken Troef!, het productiehuis van Bart De Pauw. De beslissing om geen nieuw seizoen te maken, staat volgens de VRT los van de schadevergoeding van 12 miljoen euro die De Pauw eist nadat de VRT de samenwerking met de televisiemaker stopzette na het losbarsten van het schandaal rond De Pauw.

Jammer genoeg gaat het niet over z'n kookprogramma "Dagelijke kots".

Herwig Van Hove: "Jeroen Meus zou het scherm moeten verlaten"

"Peter Goossens is in mijn ogen een grote chef. En Michaël Vrijmoed is ook niet kwaad. Maar Jeroen Meus zou het scherm moeten verlaten. Zijn tijd is om. Hij strooit te veel met zout en boter. Het type keuken dat hij in het begin promootte was heel goed. Maar zijn verhaal is uitverteld", laat Herwig Van Hove weten. Maar wellicht is niet iedereen het daarover eens. Naar Jeroen Meus kijken nog altijd heel wat mensen.

De Rode Willem 15 januari 2022 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9869384)

Er komt geen nieuw seizoen van 'Twee tot de zesde macht', de quiz die van 2012 tot 2017 op één gepresenteerd werd door Bart De Pauw en nadien door Jeroen Meus.

De quiz werd gemaakt door Koeken Troef!, het productiehuis van Bart De Pauw. De beslissing om geen nieuw seizoen te maken, staat volgens de VRT los van de schadevergoeding van 12 miljoen euro die De Pauw eist nadat de VRT de samenwerking met de televisiemaker stopzette na het losbarsten van het schandaal rond De Pauw.

"Peter Goossens is in mijn ogen een grote chef. En Michaël Vrijmoed is ook niet kwaad. Maar Jeroen Meus zou het scherm moeten verlaten. Zijn tijd is om. Hij strooit te veel met zout en boter. Het type keuken dat hij in het begin promootte was heel goed. Maar zijn verhaal is uitverteld", laat Herwig Van Hove weten. Maar wellicht is niet iedereen het daarover eens. Naar Jeroen Meus kijken nog altijd heel wat mensen.

Wie is Herwig van Hove ?
Een oude rancuneuze man die nooit het verdwijnen van zijn broderie-show "1000 seconden" heeft kunnen verwerken ?

reservespeler 15 januari 2022 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9869386)
Wie is Herwig van Hove ?
Een oude rancuneuze man die nooit het verdwijnen van zijn broderie-show "1000 seconden" heeft kunnen verwerken ?

Zijn verhaal met Felice (Dré Steemans) was op.

Stoppen in schoonheid noemt men dat!

Jay-P. 15 januari 2022 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9869386)
Wie is Herwig van Hove ?

Leeft die ouw goeiekope whisky opneemvod nog? 8O
Langs de andere kant: Goossens zijn vocabularium-gebruik omtrent van Hove is ook van proper Politics.be niveau :lol: :
Citaat:

"Die man is geen professional, dat is een chemicus die niemand kent en die heel zijn leven gefrustreerd is geweest en niets anders heeft gedaan dan mensen uitkafferen. Hij is dé wijnproever, maar hij kan niet op zijn poten staan omdat hij zo doorvet en doorzopen is. Niemand houdt rekening met zijn mening. Dat is echt crapuul de luxe"

reservespeler 15 januari 2022 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9869397)
Leeft die ouw goeiekope whisky opneemvod nog? 8O

Ik vond hem wel goed in den tijd van die 1000 seconden.
Ook z'n droge humor kon ik wel smaken.

Van Whisky ken ik niets

Jay-P. 15 januari 2022 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9869400)
Ik vond hem wel goed in den tijd van die 1000 seconden. Ook z'n droge humor kon ik wel smaken.
Van Whisky ken ik niets

'k Was nog aan 't editten.

Onzijdig 15 januari 2022 10:16

Een kok die een quiz presenteerde, heb ik nooit goed gevonden.
Och straks speelt hij mee in één of andere soap. Moet kunnen.

Het Verzet 15 januari 2022 11:26

Misschien opent hij wel weer een restaurant.
Ik heb vroeger in l'usine toch wel meerdere keren lekker gegeten.

Koenaard Depuydt 15 januari 2022 11:38

Geachte heren

Wie is Jeroen Meeuws?

Bij voorbaat dank

Pol Dolf 15 januari 2022 12:15

en zijn Wurst , draait die een beetje

reservespeler 15 januari 2022 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9869580)
Geachte heren

Wie is Jeroen Meeuws?

Bij voorbaat dank

Weet ik niet.
Geen dank.

Koenaard Depuydt 15 januari 2022 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9869637)
Weet ik niet.
Geen dank.

Dag Meneer de Invaller

Waarom schept u dan een draad ter ere van deze man?

Met invallende groeten

Onzijdig 15 januari 2022 13:33

Is er een draad over ene Jeroen Meeuws? Nog niet tegen gekomen.

Libro 15 januari 2022 17:35

Blijkbaar verkondigde Meus ook al eens fake news: https://www.nieuwsblad.be/cnt/g6622aj6o

reservespeler 16 januari 2022 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9869698)
Dag Meneer de Invaller

Waarom schept u dan een draad ter ere van deze man?

Met invallende groeten

Waar heb ik dat dan gedaan?

reservespeler 16 januari 2022 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 9869713)
Is er een draad over ene Jeroen Meeuws? Nog niet tegen gekomen.

Ik ok nie

reservespeler 16 januari 2022 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9869880)
Blijkbaar verkondigde Meus ook al eens fake news: https://www.nieuwsblad.be/cnt/g6622aj6o

Ik ga hem daar niet op beoordelen.
Waarschijnlijk kreeg hij die informatie van mensen die dit onderzochten.

kelt 16 januari 2022 08:14

Ik lees in de bijlage bij de draadstart overigens eigenlijk niet dat die meneer "zijn job kwijt is"..Geen zulke drama-queen omstandigheden dunkt me.Meer nog,hij heeft zelfs een exclusiviteitscontract met de VRT....

Dat programma,overigens gemaakt door een straks wel in vereffening zijnd produktiebedrijf,zal niet meer doorgaan inderdaad....

Waarover gaat dit draadje nu eigenlijk want het is zonder onderwerp en zelfs zonder "lijdend voorwerp" ? 8-)

reservespeler 16 januari 2022 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9870208)
Ik lees in de bijlage bij de draadstart overigens eigenlijk niet dat die meneer "zijn job kwijt is"..Geen zulke drama-queen omstandigheden dunkt me.Meer nog,hij heeft zelfs een exclusiviteitscontract met de VRT....

Dat programma,overigens gemaakt door een straks wel in vereffening zijnd produktiebedrijf,zal niet meer doorgaan inderdaad....

Waarobver gaat dit draadje nu eigenlijk want het is zonder onderwerp en zelfs zonder "lijdend voorwerp" ? 8-)

Sorry hoor dat ik de titel van HBVL overnam.
Scoort toch beter dan: "Jeroen mag voorlopig niet meer presenteren" hé

Henri1 16 januari 2022 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9869384)

Ik kan me vergissen, maar volgens mij ligt Meus daar niet wakker van.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be