![]() |
Jeroen Meus is zijne job kwijt.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...edgdhp&pc=U531
Er komt geen nieuw seizoen van 'Twee tot de zesde macht', de quiz die van 2012 tot 2017 op één gepresenteerd werd door Bart De Pauw en nadien door Jeroen Meus. De quiz werd gemaakt door Koeken Troef!, het productiehuis van Bart De Pauw. De beslissing om geen nieuw seizoen te maken, staat volgens de VRT los van de schadevergoeding van 12 miljoen euro die De Pauw eist nadat de VRT de samenwerking met de televisiemaker stopzette na het losbarsten van het schandaal rond De Pauw. Jammer genoeg gaat het niet over z'n kookprogramma "Dagelijke kots". Herwig Van Hove: "Jeroen Meus zou het scherm moeten verlaten" "Peter Goossens is in mijn ogen een grote chef. En Michaël Vrijmoed is ook niet kwaad. Maar Jeroen Meus zou het scherm moeten verlaten. Zijn tijd is om. Hij strooit te veel met zout en boter. Het type keuken dat hij in het begin promootte was heel goed. Maar zijn verhaal is uitverteld", laat Herwig Van Hove weten. Maar wellicht is niet iedereen het daarover eens. Naar Jeroen Meus kijken nog altijd heel wat mensen. |
Citaat:
Een oude rancuneuze man die nooit het verdwijnen van zijn broderie-show "1000 seconden" heeft kunnen verwerken ? |
Citaat:
Stoppen in schoonheid noemt men dat! |
Citaat:
Langs de andere kant: Goossens zijn vocabularium-gebruik omtrent van Hove is ook van proper Politics.be niveau :lol: : Citaat:
|
Citaat:
Ook z'n droge humor kon ik wel smaken. Van Whisky ken ik niets |
Citaat:
|
Een kok die een quiz presenteerde, heb ik nooit goed gevonden.
Och straks speelt hij mee in één of andere soap. Moet kunnen. |
Misschien opent hij wel weer een restaurant.
Ik heb vroeger in l'usine toch wel meerdere keren lekker gegeten. |
Geachte heren
Wie is Jeroen Meeuws? Bij voorbaat dank |
en zijn Wurst , draait die een beetje
|
Citaat:
Geen dank. |
Citaat:
Waarom schept u dan een draad ter ere van deze man? Met invallende groeten |
Is er een draad over ene Jeroen Meeuws? Nog niet tegen gekomen.
|
Blijkbaar verkondigde Meus ook al eens fake news: https://www.nieuwsblad.be/cnt/g6622aj6o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk kreeg hij die informatie van mensen die dit onderzochten. |
Ik lees in de bijlage bij de draadstart overigens eigenlijk niet dat die meneer "zijn job kwijt is"..Geen zulke drama-queen omstandigheden dunkt me.Meer nog,hij heeft zelfs een exclusiviteitscontract met de VRT....
Dat programma,overigens gemaakt door een straks wel in vereffening zijnd produktiebedrijf,zal niet meer doorgaan inderdaad.... Waarover gaat dit draadje nu eigenlijk want het is zonder onderwerp en zelfs zonder "lijdend voorwerp" ? 8-) |
Citaat:
Sorry hoor dat ik de titel van HBVL overnam. Scoort toch beter dan: "Jeroen mag voorlopig niet meer presenteren" hé |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be