![]() |
Geweld doodslag = werkstraf
Weer zo een poging tot doodslag Totaal zinloos geweld.
Echter geilen onze machthebbers op geweld. Dus ik verwacht voor deze moordenaar een werkstrafje dat hij nooit zal uitvoeren. Een vredelievende oude hippie met een cannabisplantje die gaan we 3 jaar den bak indraaien.8O https://www.hln.be/brussel/schokkend...mmen~a6caa32c/ |
Het zou interessant zijn om de afkomst/achtergrond van die "Fransman" te kennen.
|
Citaat:
|
Iemand met opzet op de sporen duwen voor een aankomende trein, poging doodslag?
|
Citaat:
Net zoals ze als een iemand met de dubbele nationaliteit opgepakt wort in het buitenland enkel de Belgische nationaliteit vermelden. |
Citaat:
|
[extreme sarcasm mode]
- Begrijp dat nu toch eens , die arme man verveelde zich :cry: , coronacrisis !! Hij wou enkel tikkertje spelen , maar struikelde plots !! :-o - Of die vrouw stond in de pad , hij wou enkel vrij zicht , stoute vrouw !! :evil: [/extreme sarcasm mode] Nu bloedernstig: Gelukkig hebben ze dene vuile smerige klote vetpuist te pakkken , ik ben ook benieuwd wat die gaat krijgen !! Een koekje en een kopje koffie ?? En roepje van: "Niet meer doen , eeeej !!" |
Waarom ze zijn gezicht in het filmpje onherkenbaar maken snap ik helemaal niet.
|
Citaat:
Of , wegens onschuldig tot schuld is bewezen ?? :crazyeye: :bday: :crazyeye: Wie zal het zeggen ?? |
Citaat:
Het gaat om een poging tot doodslag. |
Citaat:
Tegenwoordig moet je ogen op je rug hebben. Gelukkiglijk is de kerel aangehouden. |
Citaat:
Iemand neersteken met een mes bijv. = celstraf met uitstel. Steker hoeft dus niet naar gevangenis. Nochtans is een mes ook dodelijk. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01...rstak-met-mes/ |
Nieuwe wetgeving sinds vandaag , 15-1-2022:
Moord = vrijlating Vloeken = doodstraf Zelfverdediging niet meer toegelaten , want je kunt de dader verwonden of doden !! :-o Als straf krijgt de zelfverdediger minstens levenslang (zonder parool) !! !! I just love sarcasm !! |
2 bemerkingen.
1. Dader binnen de 3 dagen: veroordeling-nekschot-verassen. Verder geen blabla aan vuil maken. 2. Metro bij jullie dringend upgraden om de geciviliseerde wereld te vervoegen, zijnde met automatische afsluiting tussen sporen en perron. |
Citaat:
2. Geen geld voor. Zijn er nog vragen? |
Citaat:
Op het perron afstand nemen van de sporen zou uiteindelijk moeten volstaan. |
Als ik mij goed herinner stond die vrouw niet "dicht bij" de sporen. Zet nog twee stappen denk ik voor ze de dieperik ingaat. (Heb geen zin om de video terug op te zoeken om nog eens te kijken)
De metro van Rijsel is vergelijkbaar met die van Brussel (32km ipv 40 km en beide 60 stations) De Rijselse perrons zijn helemaal afgesloten. De metrostellen hebben geen bestuurder. Stoppen automatisch op de juiste plaats zodat binnen en buitendeuren tegelijk opengaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Die zot in dat station wou gewoon eens een grapje uithalen.:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be