![]() |
Hoeveel tijd spendeer je op dit forum?
Typesnelheid zou ergens rond de 200 aanslagen per minuut zitten.
Nadenken over wat je schrijft kan veel tijd of helemaal geen tijd vergen. Heb je een specifiek doel om hier te posten of is het puur amusement? Hoeveel tijd spendeer je op dit forum? Stel je je daarover soms vragen? Ga je dat afbouwen of niet? |
een paar uurtjes per dag , sinds 2007
|
De laatste maanden: héél weinig.
Mss 3X per week een half uurtje. |
Teveel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
66.OOO mooie fotos
|
Tegenwoordig minder dan vroeger.
Mijn jaren van ballingschap buiten beschouwing gelaten. |
Citaat:
Er zijn ups en downs. Zo te lezen heeft het corona katern ondertussen z'n beste tijd gehad, en wordt maatschappij en samenleving belangrijker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Teveel werk? Ja, het corona onderdeel van het forum op kuisen is teveel werk. |
Afbouwen?
Afkicken? Precies zwaar spul. |
Zoals een hond die op zijn staart jaagt.
De meeste gaan naar het werk om de tijd op te jagen, niet om die te laten vliegen. Duidelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is bezigheidstherapie. Zo van die gesprek groepjes met oorlogsveteranen gelijk uit de films. Zeggen ze even kort hun probleem. High Five's. Gelukkig hebben we dit gedeeld. Er zijn foto's. Is het niet compleet in scène gezet. |
Het forum deelt veel van mijn schermtijd.
Mijn schermtijd is x4 gezien de schermen verspreid rond mij, 100x kliks per minuut (in game) en tot 450 aanslagen per minuut (op dreef) |
Citaat:
Ik laat me te rap meeslepen in discussies die geen discussie zijn. Er is een forumlid die er steeds in slaagt om mij te verzetten tegen z'n onzin. Zeker als ie er Hitler bijsleept. |
Citaat:
Die welles nietes discussies brengen geen van beide partijen iets bij. Niemand wil dommer worden en ook niemand wil slimmer worden. Zinloos dus. Of toch niet? Posten op dit forum heeft voor mij een heel specifiek doel. Ik moet op regelmatige basis mij in een wereld begeven waar ik me niet echt thuis in voel en als alles zowat perfect aan het lopen is dan ontbreekt me de adrenaline, de agressie om in een niet al te fraaie papierberg te duiken. Hier wat 'discussiëren' met mijn favorieten helpt me dan starten. En eens vertrokken ben ik op dreef voor enkele dagen. Nu is het wel zo dat ik niet probeer na te denken over de tijd die ik hier al gespendeerd heb. Er zijn echt wel leukere dingen in het leven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be