![]() |
Kan een auto een wapen zijn?
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220118_95947859
Volgens mijn bescheiden mening kan dat inderdaad, net zoals een onschuldig stukske socorexdarm dat, bij verkeerd gebruik, kan zijn. Ik vind het dus volkomen normaal dat de aanklacht "gewapende weerspannigheid" is! HBVL 18-01-2022 Snelheidsduivel probeert politievoertuig te rammen met 220 per uur MENEN - Kan een wagen als wapen gebruikt worden? Dit is de vraag die de advocaat van S.N. zich stelde. Zijn cliënt scheurde met 220 kilometer per uur op de autosnelweg richting Frankrijk en zou een politievoertuig hebben proberen te rammen toen dat hem staande wou houden. Hij staat terecht voor gewapende weerspannigheid en riskeert tien maanden cel. |
|
Vooral als je quasi de uitlaat naar binnen legt, een zelfmoordwapen. CO-vergiftiging.
Citaat:
|
Citaat:
En nu ben ik akkoord. |
Natuurlijk kan een auto als wapen gebruikt worden.
Doch in dit geval was het zijn bedoeling om te vluchten of om de flikken te raken? Benieuwd naar het vonnis ben ik in ieder geval. |
Citaat:
Nee echt waar, ik vind dat ze fietsen onmiddellijk moeten verbieden en onderbrengen onder verboden wapenbezit. ;-) |
Citaat:
|
:lol:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie vindt dat een auto onmogelijk gebruikt kan worden als wapen, zal ik eens over zijn kloten rijden.
Hij zal 't rap weten. |
Citaat:
Dat is het zelfde als die Congolees die op het verhoor zegde, " ik heb die man niet vermoord, het waren mijn handen" . En inderdaad, het zijn onze handen die wapens zijn. Het zijn onze handen die eender welk voorwerp gebruiken/misbruiken als wapen. Heb je iets nodig om iemand te doden? Nee, enkel en alleen uw handen volstaan, die zijn het wapen. De handen zijn veel gevaarlijker dan eender welk gebruikte voorwerp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog maar kort geleden in de metro , gaf zo weer een stuk schorem aan een jonge dame een forse duw zodat ze, precies wanneer het treinstel naderde van het perron op de rails belande.
Is het perron in deze het wapen of het treinstel, of waren het dat stuk uitschot zijn handen. https://www.facebook.com/tomvangriek...68359494660858 |
Ik kreeg op mijn werk geen geld, ik verdiende dat.
|
Citaat:
Ik geloof er de kloten van Schoof van. |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste wapens hebben goede en slechte gebruiksmogelijkheden. |
Citaat:
De uitzondering is het zwaard in veel van de vormen. Misschien dat je zo'n moderne schermdegen kan gebruiken als breinaald, of een ouwe Vlaamse sabel als koevoet, maar da's twijfelachtig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be