![]() |
Keere weerom, Reuske, Reuske, Keere weerom. Reuzedom.
Weer het VB achterna ?
Of waren vroegere standpunten gewoon geklets ut de nationalistische nek, zoals wel vaker bij die partij ? Maar N-VA maakt weer een bocht (de wereldauthoriteit bochten tellen heeft het aantal bepalen al lang opgegeven) https://businessam.be/n-va-neemt-for...ineren-en-cst/ Citaat:
Citaat:
Of hebben ze alweer een interne peiling die toont dat de weg naar de 25 kompleet de andere kant uit is ? Die enkele anti-vaxers zullen hen niet redden vrees ik. Die zitten politiek al lang ergens anders. |
Citaat:
Ik denk dat vele mensen die debiele CST-pesterijen beu zijn. Ook gevaccineerden zijn het vaak niet akkoord met dat CST. Ik denk eerder dat de harde toon van Vivaldi hen stemmen gaat kosten. |
Citaat:
…wait… Dat hebben ze al gedaan. :-D |
Of je nu gevacineerd bent of niet, pro vaccin bent of niet dat maakt eigenlijk niet uit.
Het ammateuristische gejojo, slechte communicatie, voor de feite en achter de feiten aanlopen, fraude , liegen en bedriegen en het niet oplossen of bespreken van de echte problemen door Vivaldi dat is wat de mensen terecht beu zijn. Ik zal het anders zeggen, als je dit wel normaal vind, dan kunt ge u best eens goed laten nakijken door mr of mevrouw doktoor. We kunnen zelf gerust zeggen dat van wat er momenteel aan Vlaamse kant in de federale regering zit, niemand, maar dan ook niemand daar op zijn plaats zit. Een bende amateurs, regelrechte prutsers. Jan Jambon mag trouwens ook eens gaan tonen dat m kloten heeft en die bende sukkels de mantel uitvegen waar nodig. Als de walen op de frein willen gaan staan, wel dan doen wij daar niet meer aan mee. Recht uw rug man en zegt dat ze den boom in kunnen met hun amateuristisch gestuntel. Anders kan je wat mij betreft bij de rest van die groep kleuters gaan staan, of je nu Vlaams Nationalist bent of niet. Met prutsers en mietjes gaan we er niet geraken. |
Eindelijk een beetje rede bij N-VA op vlak van COVID.
|
Citaat:
De Grote Leider begint meer en meer op Reed Richards, van The Fantastic 4 te gelijken. De buigzaamheid van zijn ruggegraat is vergelijkbaar met gekookte spaghetti. ![]() Bart leerde duidelijk niets uit het Marrakesh debacle, en blijft proberen om het Blok te bekampen op eigen terrein... Tömmchen moet zich ongetwijfeld een breuk lachen nu... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Keere weerom, Reuske, Reuske, Keere weerom. Reuzedom.
Een draadtitel dient om de medeforummers te laten weten waar het over gaat, zodat ze kunnen oordelen of het onderwerp binnen hun interessesfeer ligt. We kunnen immers niet alle draden lezen. Deze titel is daarom absoluut geen voorbeeld-titel. Toegegeven: ik had kunnen raden over welke partij het ging. |
Citaat:
Ik was geheel verrast dat het om N-VA ging! Ik had het echt niet zien aankomen.:oops: |
Verstandig dat N-VA mede evolueert naargelang er meer kennis voor handen is.
Dit heeft niets met opportunisme of kazakkendraaierij te maken, maar wel met het gebruik van het gezond verstand! Dom is het vast te houden aan maatregelen gewoon omdat men ze nu eenmaal ..... genomen heeft.(dixit VDB) Israel was in het verleden al pioneer als het op Covid 19 aan komt. Nu ook rijpen daar de geesten als eersten. In dit geval hecht ik meer belang aan dat wat lieden uit de praktijk te vertellen hebben dan wat politici opportuun achten voor hun herverkiezing. Inenten zeker en vast , maar geen paniekmaatregelen! Citaat:
|
Citaat:
Niet iedereen is hoogbegaafd zoals de PVV-aanhang. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be