Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Keere weerom, Reuske, Reuske, Keere weerom. Reuzedom. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263012)

De Rode Willem 19 januari 2022 08:32

Keere weerom, Reuske, Reuske, Keere weerom. Reuzedom.

Weer het VB achterna ?
Of waren vroegere standpunten gewoon geklets ut de nationalistische nek, zoals wel vaker bij die partij ?

Maar N-VA maakt weer een bocht
(de wereldauthoriteit bochten tellen heeft het aantal bepalen al lang opgegeven)

https://businessam.be/n-va-neemt-for...ineren-en-cst/
Citaat:

N-VA neemt forse bocht over verplicht vaccineren en CST
Citaat:

Ze willen nu plots geen vaccinatieplicht en ook meteen het vaccinatiepaspoort, of wat vandaag eigenlijk de voorloper is, het CST, zo snel mogelijk afschaffen.
Zijn die nationalistische kaloten nu nog niet geleerd dat achter anderen aanlopen geen echt lonende strategie is ?
Of hebben ze alweer een interne peiling die toont dat de weg naar de 25 kompleet de andere kant uit is ?
Die enkele anti-vaxers zullen hen niet redden vrees ik. Die zitten politiek al lang ergens anders.

Sneaky 19 januari 2022 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9872997)
Weer het VB achterna ?
Of waren vroegere standpunten gewoon geklets ut de nationalistische nek, zoals wel vaker bij die partij ?

(de wereldauthoriteit bochten tellen heeft het aantal bepalen al lang opgegeven)

Zijn die nationalistische kaloten nu nog niet geleerd dat achter anderen aanlopen geen echt lonende strategie is ?
Of hebben ze alweer een interne peiling die toont dat de weg naar de 25 kompleet de andere kant uit is ?
Die enkele anti-vaxers zullen hen niet redden vrees ik. Die zitten politiek al lang ergens anders.

Ik denk dat ze eindelijk de moed hebben om toe te geven dat beide zinloze maatregelen zijn. Ik was persoonlijk zeer teleurgesteld over de houding van de NVA inzake corona. Ik ben blij dat ze eindelijk het licht hebben gezien.

Ik denk dat vele mensen die debiele CST-pesterijen beu zijn. Ook gevaccineerden zijn het vaak niet akkoord met dat CST.

Ik denk eerder dat de harde toon van Vivaldi hen stemmen gaat kosten.

Dadeemelee 19 januari 2022 09:30

Citaat:

Weer het VB achterna ?

Straks gaan ze nog zeggen dat hun Artikel 1 maar om te lachen was.

…wait…

Dat hebben ze al gedaan. :-D

Herr Flick 19 januari 2022 09:36

Of je nu gevacineerd bent of niet, pro vaccin bent of niet dat maakt eigenlijk niet uit.

Het ammateuristische gejojo, slechte communicatie, voor de feite en achter de feiten aanlopen, fraude , liegen en bedriegen en het niet oplossen of bespreken van de echte problemen door Vivaldi dat is wat de mensen terecht beu zijn.

Ik zal het anders zeggen, als je dit wel normaal vind, dan kunt ge u best eens goed laten nakijken door mr of mevrouw doktoor.

We kunnen zelf gerust zeggen dat van wat er momenteel aan Vlaamse kant in de federale regering zit, niemand, maar dan ook niemand daar op zijn plaats zit. Een bende amateurs, regelrechte prutsers.

Jan Jambon mag trouwens ook eens gaan tonen dat m kloten heeft en die bende sukkels de mantel uitvegen waar nodig. Als de walen op de frein willen gaan staan, wel dan doen wij daar niet meer aan mee. Recht uw rug man en zegt dat ze den boom in kunnen met hun amateuristisch gestuntel.

Anders kan je wat mij betreft bij de rest van die groep kleuters gaan staan, of je nu Vlaams Nationalist bent of niet. Met prutsers en mietjes gaan we er niet geraken.

TheFourHorsemen 19 januari 2022 09:52

Eindelijk een beetje rede bij N-VA op vlak van COVID.

Pandareus 19 januari 2022 10:22

Citaat:

Weer het VB achterna ?

De Grote Leider begint meer en meer op Reed Richards, van The Fantastic 4 te gelijken. De buigzaamheid van zijn ruggegraat is vergelijkbaar met gekookte spaghetti.

Bart leerde duidelijk niets uit het Marrakesh debacle, en blijft proberen om het Blok te bekampen op eigen terrein...

Tömmchen moet zich ongetwijfeld een breuk lachen nu...

Xenophon 19 januari 2022 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9873085)
De Grote Leider begint meer en meer op Reed Richards, van The Fantastic 4 te gelijken. De buigzaamheid van zijn ruggegraat is vergelijkbaar met gekookte spaghetti.

Bart leerde duidelijk niets uit het Marrakesh debacle, en blijft proberen om het Blok te bekampen op eigen terrein...

Tömmchen moet zich ongetwijfeld een breuk lachen nu...

Maar, het CST en de verplichte vaccinatie, dat heeft toch niets met het enige programmapunt van het VB - in uw woorden: de makkak, te maken?

Xenophon 19 januari 2022 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9873043)
Eindelijk een beetje rede bij N-VA op vlak van COVID.

Misschien beginnen ze na te denken in plaats van automatisch het omgekeerde te doen van wat het VB wil.

quercus 19 januari 2022 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9873089)
Maar, het CST en de verplichte vaccinatie, dat heeft toch niets met het enige programmapunt van het VB - in uw woorden: de makkak, te maken?

Panda ziet soms verbanden die ons, gewone stervelingen, ontsnappen.

Xenophon 19 januari 2022 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9873097)

Ja, dat mag je wel zeggen. :D

Everytime 19 januari 2022 10:41

Citaat:

Weer het VB achterna ?

De CST is nog steeds van applicatie en de vaccinatieplicht zal op termin de norm worden, net als in andere landen waar het al nu het geval is.

Everytime 19 januari 2022 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9873018)
Ik denk dat ze eindelijk de moed hebben om toe te geven dat beide zinloze maatregelen zijn. Ik was persoonlijk zeer teleurgesteld over de houding van de NVA inzake corona. Ik ben blij dat ze eindelijk het licht hebben gezien.

Ik denk dat vele mensen die debiele CST-pesterijen beu zijn. Ook gevaccineerden zijn het vaak niet akkoord met dat CST.

Ik denk eerder dat de harde toon van Vivaldi hen stemmen gaat kosten.

Ik heb geen enkel probleem met de CST en de vaccinatieplicht.

Everytime 19 januari 2022 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9873024)
Straks gaan ze nog zeggen dat hun Artikel 1 maar om te lachen was.

…wait…

Dat hebben ze al gedaan. :-D

2

Pandareus 19 januari 2022 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9873089)

Ben jij die laatste Belg die nog niet wist dat Tömmchen zijn trouwste luitenant Driesje & zijn organisatie S&V - Feniks één van de belangrijkste organisatoren zijn van de anti-vaxxers betogingen ? De enige partijvoorzitter die zelfs de noodzaak aanvoelt van spontaan in de pers te gooien dat hij niet zeker is dat er in zijn partij geen Wappie-parlementairen zitten ?

Xenophon 19 januari 2022 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9873139)
Ben jij die laatste Belg die nog niet wist dat Tömmchen zijn trouwste luitenant Driesje & zijn organisatie S&V - Feniks één van de belangrijkste organisatoren zijn van de anti-vaxxers betogingen ? De enige partijvoorzitter die zelfs de noodzaak aanvoelt van spontaan in de pers te gooien dat hij niet zeker is dat er in zijn partij geen Wappie-parlementairen zitten ?

Ben blij te horen dat je van die idee fix af bent. Je weet wel, uw: "het VB houdt zich alleen bezig met "makkaken".

De schoofzak 19 januari 2022 11:47

Een draadtitel dient om de medeforummers te laten weten waar het over gaat, zodat ze kunnen oordelen of het onderwerp binnen hun interessesfeer ligt.
We kunnen immers niet alle draden lezen.

Deze titel is daarom absoluut geen voorbeeld-titel.

Toegegeven: ik had kunnen raden over welke partij het ging.

Anselmo 19 januari 2022 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9873153)

....

Deze titel is daarom absoluut geen voorbeeld-titel.

Toegegeven: ik had kunnen raden over welke partij het ging.

Echt!!! :|

Ik was geheel verrast dat het om N-VA ging! Ik had het echt niet zien aankomen.:oops:

Anselmo 19 januari 2022 13:46

Verstandig dat N-VA mede evolueert naargelang er meer kennis voor handen is.

Dit heeft niets met opportunisme of kazakkendraaierij te maken, maar wel met het gebruik van het gezond verstand!
Dom is het vast te houden aan maatregelen gewoon omdat men ze nu eenmaal ..... genomen heeft.(dixit VDB)
Israel was in het verleden al pioneer als het op Covid 19 aan komt.
Nu ook rijpen daar de geesten als eersten.

In dit geval hecht ik meer belang aan dat wat lieden uit de praktijk te vertellen hebben dan wat politici opportuun achten voor hun herverkiezing.

Inenten zeker en vast , maar geen paniekmaatregelen!

Citaat:

Afdelingshoofd grootste ziekenhuis Tel Aviv keert zich tegen coronabeleid: “Zijn we gek geworden?”

In een reeks tweets heeft een afdelingshoofd van het Tel Aviv Sourasky Medisch Centrum, het grootste ziekenhuis van de stad Tel Aviv, zich rechtstreeks gekeerd tegen het ministerie van Volksgezondheid van haar land.

Volgens Idit Matot wordt de Israëlische overheid gedreven door “angst” en heeft omikron niets meer te maken met de schadelijke coronastammen.

Volgens Matot vormt omikron “een minimaal risico” en heeft de variant “niets meer te maken met eerdere stammen die een langdurige en ernstige ziekte hebben veroorzaakt”

Nog volgens de Israëlische dokter wordt het aantal patiënten dat met ernstige covidsymptomen in de ziekenhuizen ligt dagelijks door de media overdreven.

“De isolatiemaatregelen voor mensen die asymptomatisch zijn en vooral voor kinderen moeten herbekeken worden”, schrijft ze ook.
“We beroven hen van hun ontwikkeling en leervermogen, en bezorgen hen angsten en mentale stoornissen.”
“Wie zich onwel voelt, moet thuis blijven", zegt ze wel. “Laat de anderen los en doe één ding: zet maskers op.”
Ook zegt ze dat de massa tests en quarantaines “stilaan krankzinnig” worden.

https://www.hln.be/buitenland/afdeli...rden~aa3c06a0/

DewareJakob 19 januari 2022 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9873097)

Soms? :rofl:
Niet iedereen is hoogbegaafd zoals de PVV-aanhang.

quercus 19 januari 2022 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9873277)
Soms? :rofl:
Niet iedereen is hoogbegaafd zoals de PVV-aanhang.

Het is waar, daar moeten we rekening mee houden... 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be