![]() |
De grote anti-histamine peiling.
(mislukt, te lange tijd)
|
Het is winter Patrick, de berken en elzen zijn nu nog niet aan het ejaculeren.
|
Hier waren de vragen:
1) bent U een hooikoorts wappie die zich niet wil conformeren aan de behandelingen ? 2) gebruikt U nasale corticosteroiden ? 3) gebruikt U nasale antihistaminica ? 4) gebruikt U orale antihistaminica ? 5) volgt U een immunotherapie ? 6) bent U een multi-consument van bovenstaande ? Maar je hebt maar 5 minuten om de enquete te lanceren... Ik had er de namen van gekende middelen aan toegevoegd... |
Histamine is een fascinerend stofje.
Heel simpel met een wijd gamma aan functies in het lichaam. Hoe evolutie bestaande dingen hergebruikt. |
Citaat:
Ze voeren de zakdoeken aan met de vrachtwagen hier. |
Citaat:
Waarom is het belangrijk om te weten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de bijwerkingen : enorm veel jeuk. Als ik de antihistamine vergeet te nemen :silly: |
Ik heb daar allemaal gelukkig geen last van.
Om gezond te blijven, vermoed ik, moet ge geregeld een vidange hygiénique doen. Als ge begrijpt wat ik bedoel. |
Citaat:
Trouwens, wie wil er nu aan tafel zitten met een hooikoorts wappie die zijn hooikoorts behandeling niet wil nemen ? |
Citaat:
In Urk worden de kinderen gepest die wel normaal kunnen stappen, lopen en spelen. |
Ik heb al een jaar of zeven last van 'hooikoorts' en gebruik niets. Sinds twee jaar nies ik in de lente iedereen onder de corona.
|
Jehovah-jireh
![]() De witte bloemekes zijn het meest medicinaal. |
Citaat:
Dat gezegd, de gevaarlijkste wappies zijn die die GEEN hooikoorts hebben, en daar geen middelen tegen gebruiken... |
Citaat:
:lol: Ik ben natuurlijk ook zo'n hooikoortswappie....maar ik gebruik wel het olifantenpoeder. |
Citaat:
Kontni laten :-P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be