![]() |
Fijnbekkerij... onmogelijk op deze site van voedselbarbaren?
Bewijs mijn ongelijk. Bon. Ik zal starten met wat opvoedende lectuur voor de liefhebbers:
|
The Best Restaurants in Hong Kong Right Now ->Slechts een paar getest.
|
Ik denk dat ik het tegendeel kan bewijzen met 1 simpel naampje.:-)
Het heeft iets te maken met tonnen. |
Citaat:
|
Meer specifiek met het maken van tonnen.
U kent het plekje ook hoor. Geniale Irish Coffee op de koop toe. |
Het verbaasde mij om medeforummer J-P heden aan te treffen op het forum.
Ik was onder de indruk dat de bevolking gemobiliseerd was in werkbataljons om de lokale hamsterpopulatie te gaan uitroeien? Maar goed,het kan nog culinair worden :-D |
Citaat:
Laatste keer was december 2019. Doe Fons de groeten van mij! (Hebt ge zijn voordeur trouwens al vervangen/gerepareerd?) |
Citaat:
Ofwadachtena? |
Citaat:
(Het massieve messing beslag zit op de deur, maar het hersmeden van de slotstangen kost meer moeite dan verwacht. Volgende week poging 2) |
Citaat:
Gewoon het merendeel en dat is ook al teveel, maar soit. Anyway: :lol::lol::lol: (en geef Lieve ook een likje, waar ze 't graag had, ...toen 'when we were younger'. :-( |
:x But we digress
|
![]() ![]() |
1 Bijlage(n)
|
Zoals bij elk goed Vlaams gezin steekt het kookboek van de Boerinnenbond in onze boekenkast. Verder nog La Cuisine Française van Antoine Gogué.
|
Alain Bianchin.
Fricassée de pintade rôtie, asperges vertes Pois chiches/lard de Colonnata/pied de mouton/jus corsé ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ok, er ligt misschien niet veel op uw bord, maar liever zo 5 of meer gangen met lekkere dingen dan een hoop voorgerecht gevolgd door een hoop hoofdschotel. Pas op ik ken er wel hoor, die dat proberen en daarna nog om fritten gaan, maar die gaan meestal al met overgewicht binnen. |
Citaat:
Dus zeeeer traditioneel. Genoteerd -voor ooit, hoop ik-. |
Citaat:
Toppie. |
Citaat:
Daarom zijn het nog geen voedselbarbaren. Maar voor de rest zou ik zeggen, laat het u smaken en geniet er van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be