![]() |
600000 of zelfs 6000000 besmettingen
al gelijk...
...en KOMPLEET ONBELANGRIJK ondertussen,net als "de maatregelen" Dat is nu toch duidelijk... IK heb ondertussen vele collega's gehad die coronabesmetting gehad hebben,verschillende die het nog hebben(en noodgedwongen thuis op hun handen moeten gaan zitten) en GEEN ENKEL zwaar ziek (ongemakken dat wel) En nu zit er EEN thuis die problemen heeft als gevolg van zijn BOOSTER.Was al verschillende dagen niet "in zijn haak" en nu....8O |
Inderdaad, maar de nieuwe kerk is nu eenmaal een die oorlogen tegen besmettingen voert he. En altijd verliest.
|
Het gaat allemaal wel aant licht komen...
Ze hebben dit helemaal de nek omgewrongen, alles fout gedaan, en de totalitaire weg opgegaan, alles weggelachen als wappie. Karma is echt een trut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem zit hem bij de regeringen in een aantal landen he. |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard is dat niet de regel maar ik heb toch mijn twijfels. Als wereldreiziger heb ik en veel van mijn maten nogal wat ervaring met vaccins. Ik heb dat allemaal nooit horen vertellen of meegemaakt met vaccins tegen tyfus gele koorts hepatitis rabies en nog andere. Maak me toch wat zorgen nu ze stilaan beslissen om ons er nog een paar injecties bij in te duwen. Sowieso al 4 op amper 1 jaar tijd:?:? Een buitenlandse vriendin zal er 5 hebben gekregen op 6 maanden ? Weet ni maar ??:roll: |
Citaat:
Beetje zoals de Vlomse Onafhankelijkheid, he. |
's werelds grootste coroana-vaccin fabrikant,het "Serum Institute of India" stopt de produktie.Ze hebben nog een immense stock doses liggen zo te lezen en raken die zelfs gratis maar moeilijk meer kwijt..
https://www.brusselstimes.com/world-...s-demand-falls Deze produktie was van zeer groot belang in het "Covax" project dat serums ter beschikking stelde voor grote delen van de wereld ,maar die moeten het ook niet meer . De realisatie zet overal in (behalve ,zo lijkt het wel,bij de Chinezen)...."Covids" in zijn variaties is een blijvertje,we gaan ermee moeten leren leven en verder hopen dat volgende versies ervan niet te lastig worden. Van elders (het VK onderanderen...) sijpelen inschattingen door dat een MEERDERHEID van de mensen de laatste twee jaar wel eens covids-besmet zullen zijn geweest... Dat zou kunnen impliceren dat vaccins,zoals bij griep,best alleen nog bij gerichte doelgroepen ,in het kader van een jaarlijkse prik,uitgevoerd worden.Massale inentingscampagnes bij iedereen die maar "wil" zijn een verspilling van mensen en middelen ... Hier....of in Indie...al gelijk. In China ondertussen is het mondmasker aangevuld met een volgende inperking: hekken rondom woonblokken...:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be