![]() |
Onderwerpen waar we nog wachten op de mening van Rik Torfs
Dat Rik Torfs een mediahoer is die -op verzoek- over eender wat een meninkje komt verkondigen wisten we al.
Torfs die een meninkje in de Senaat geeft over de vaccinatieplicht ? Say no more, hier is ie In De Afspraak gaf al zijn deskundige mening over de rellen in Brussel (want hij komt dagelijks in Kuregem, dat spreekt voor zich), klimaatverandering (want hij kent alles van natuurkunde), de tijdgeest [sic], want hippe Rik heeft de vinger aan de pols, de loonkloof (want over armoede weet grootverdiener Torfs alles) Toch moeten we helaas vaststellen dat er nog steeds onderwerpen zijn waar we nog niets hebben bijgeleerd van de heer Torfs, ik denk aan
=> waar willen jullie een opiniestukje over van Dhr Torfs ? |
De man is jurist (kerkelijk recht is gewoon een manama van de rechtenstudie, geen cursusje van het seminarie). Als het over invasieve wettelijke verplichtingen zoals een vaccinatieplicht gaat, is de inbreng van o.a. juristen heel welkom.
|
Citaat:
|
De site waar naar u verwijst is niet beschikbaar.
|
Over free energy.
Zoals ik even rondkijk had ieder huis al op eigen stroom kunnen draaien sedert de 20e eeuw. Ze rippen ons gewoon af en bieden een beperkt aanbod aan. ![]() En de uitstoot is 0,0 op al uw elektrische toestellen. Momentum bereiken, eens verloren ff bijfietsen. Toerental komt x4. Systemen uitbreiden en eigen zekeringskast aanmaken en de natuur is u dankbaar. |
Citaat:
Je hebt het gemaakt als het VB je uitnodigt als expert. |
Een juridisch ondersteunde en levensbeschouwlijk omringde aftoetsing omtrent de keuze tussen een Airfryer en een frietketel!
Geef toe,wat kan er momenteel belangrijker zijn hier ter Forum? Rik,gids ons! |
Veel sympathie voor de professor. Hij weigert mensen te veroordelen op basis van hun politieke overtuiging of hun geloof. Van een cordon sanitaire is geen sprake bij hem.
Hij is voor vaccinatie, maar tegen de vaccinatieplicht. Een standpunt die ik op dit moment ook wel deel. Neen de stem van Rik Torfs is een interessante stem die zeker mag gehoord worden in het publieke debat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien heeft hij al wel wat ernstig werk gepubliceerd over mensenrechten. En daar gaat het nu net over. Torfs is mijn maat niet. Maar ik heb hem nog niet betrapt op heel grote nonsens. Het vb is mijn politieke partij niet. Maar zij hebben verkozenen. En zij hebben dus simpelweg recht om in het parlement de zaken mee te regelen. Ik vind hetzelfde van de pvda. Weliswaar tot mijn grote spijt, bijwijlen, maar toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be