![]() |
Seksschandaal Peter De Roover
Zeg, waarom zien jullie deze niet in de politiek? Zijn jullie allemaal vlazi's?
Ik ving recent op dat hollands kindje E. Van Doesburg haar schepenpostje in A'pen te danken heeft aan sugar daddy P. De Roover (N-VA). Is dit normal? En nog gerespecteerd willen worden ook, die menen dat serieus wtf... :? |
Citaat:
Beide meerderjarig, en met wederzijdse instemming Dus pure privézaak. Leeftijdsverschil ? Dat is hun probleem, geen probleem van openbare orde. |
Liefde is?
Een bijdrage van "Tscheldt" Zoals forumlid De Rode Willen terecht schreef: als beiden meerderjarig zijn en het met wederzijdse toestemming is, who cares??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zich omhoog vogelen is nu eenmaal van alle tijden. Voor zijn mooie ogen of uiterlijk zal het niet zijn. Laat staan voor zijn humor of intelligentie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om één of ander rolletje in de wacht te slepen zijn er die zo nauw niet zien dacht ik. :| |
Citaat:
Hoe dan ook: geen respect, want schepenen worden met publieksgeld betaald. Terwijl het huidig circusa'pens stadsbestuur extra gierig is met dat geld voor de gewone burger. |
Citaat:
|
Waarom spreek je trouwens over een seksschandaal. Je kan toch onmogelijk weten of die twee al seks met elkaar gehad hebben? Ze zijn nog niet getrouwd.
|
Citaat:
Een vrouw die met een iets oudere man samen is: wat een slet, omhoog gepoept, sugar daddy, respectloze hoer... |
Citaat:
|
Citaat:
Juist ! Ze is dus nog maagd. :silly: |
Citaat:
|
Is een schoon meid dat hij heeft den Peter. Sommige zijn blijkbaar een beetje jaloers zie ik. :-)
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Whatever de Lady m is ofni is! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be