![]() |
Eentje dat de ronde doet ...
Video toont hardhandige arrestatie
Klopt dat plaatje ondanks haar weerspannige gedrag? :| Of gaat er iemand zijn 'boekje' te buiten? Voorgeschiedenis?¿ |
Een video van een minuut terwijl de interventie al twee uur bezig was. Als je na twee uur nog in het gezicht gerocheld wordt dan is het misschien tijd voor een kalmerende tik. Is dit filmpje al in de pers geweest trouwens ?
|
Citaat:
En vergeet niet dat de "dame", na de tik, heel kalm werd. Blijkbaar was dit het enige middel om haar kalm te krijgen. En ja, politie mag geweld gebruiken! |
Citaat:
Blijkbaar verijkers die hunne cultuur er in timmeren. |
Taai kind, dat wel.
Maar welke methodes mogen de agenten dan wel inzetten? De brandslang erop? Vanop een afstandje een spuit valium erin mikken met een verdovingspistool? Of gewoon laten lopen? 't Is maar een kind, dat doet toch niks mis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om een meisje van 14, die al op de grond ligt, in het gezicht een vuistslag te geven moet je echt wel een stoere flik zijn.
Een grote muil tegen kinderen en volwassenen die geen bedreiging zijn. Hoe kan je nu respect hebben voor dergelijke macho's? Grove fout, schadevergoeding aan het slachtoffer en uit het korps is de enige optie voor dat stuk crapuul. |
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat ze mij de doos in draaien als ik een klein van 14, al dan niet gegrond, een toek op haar muil geef? |
Citaat:
En ik denk dat dit "geweld" volkomen terecht was. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik al eerder geslagen zou hebben. In iemand z'n gezicht spuwen, nu in coronatijden, doe je niet. |
Citaat:
Degene die de tik uitdeelde duidelijk wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet het de gevolgen maar dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat minder stoer heeft een politieke reden. Hoeveel heisa zou er ontstaan als agenten wel voldoende geweld zouden gebruiken om een roedel plunderende hyena's tot orde te roepen? Citaat:
Als een volwassen man een 14 jarige een echte vuistslag geeft dan liggen er tanden op de grond Dit bewijst weer eens dat agenten nooit goed kunnen doen. Zoals anderen al vroegen. Wat hadden de agenten wel mogen doen? Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be