![]() |
Als sekswerkers doorhebben wat mannen echt willen
https://www.hln.be/tv/sekswerkers-ge...dat~a1a188f5c/
Ik zou zeggen: lees en shoot (jullie bedenkingen hé, niets anders). |
Wat is het probleem ?
|
2 van de hoeren uit de vrt reeks?
tja kappers zullen u ook bizarre dingen over hun klanten kunnen vertellen en de ene wil het zus en de andere zo (zijn haar dan) |
Citaat:
K zal moeten passen. 8O |
Citaat:
Ik vraag me af of mannen dat ook zo makkelijk zouden aankunnen ? Een meid van 25 heeft geen probleem te neuken (voor geld) met een vent van 73 maar zou dat ook zo zijn voor een jongen van 25 met een omaatje van 73 ? |
Citaat:
|
Citaat:
net zoals de doornseezelfstandige zijn job ook niet altijd even tof vindt, of den belastingbrief invullen bv |
Citaat:
Elk z'n goesting, en voor heel wat is het misschien maar best dat de job bestaat. |
Citaat:
Pampers verversen van oude bedlegerige mensen is nu ook niet direct een fijne dagtaak. Maar ook dat went waarschijnlijk. Maar samengevat denk ik dat het al bij al nog wel zal meevallen gezien er massa's vrouwen op een of andere manier aan meedoen. Uiteraard heb ik het niet over gedwongen toestanden hier of in andere landen. |
Citaat:
Iets is waard wat de gek ervoor geeft. Citaat:
|
Citaat:
"wat schuift dat ? " |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat mij vooral om deze alinea:
Citaat:
|
Citaat:
Het enige waar die begaan met zijn is hygiënisch ongemak en de volgende flair. Sorry, foorwijven blijven foorwijven ook al neuken ze Professors. |
|
Dat is net het métier van sekswerkers. Inspelen op wat mannen op seksueel vlak willen.
|
Citaat:
Als ge in een garage binnenstapt en ge wilt ne rode cabrio, dan moeten ze ook niet met ne gelen brake af komen he. |
Citaat:
Laten we het daarop houden. Deal? Business... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be