Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gezocht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26309)

HELPME!!! 17 december 2004 23:46

Gezocht

[font=Verdana]Hallo allemaal,

Ik zal maar direct met de deur in huis vallen: ik zit met een probleem...

Ik ben een 22-jarige studente Bedrijfspsychologie en Personeelsbeleid aan de unif van Gent, en ik ben bezig aan mijn thesis. 't Is te zeggen, bezig aan mijn steekproefinzameling. Ik ben op zoek naar 100 arbeiders en 100 bedienden die een vragenlijst willen invullen (die ongeveer een uur in beslag neemt) over emoties op het werk. De unif van Gent had gedacht om dat aan de hand van papieren vragenlijsten te doen, maar mijn pa en ik hebben zo een exemplaar uitgewerkt op PC, in access...

Bon, korte vraag: wie van jullie heeft:

1. Een arbeiderscontract/bediendencontract
2. Goesting om eventjes aan die enquete te werken...

Ik ben echt wanhopig, niemand wil da verdomde ding invullen... Dus ik hoop echt dat er hier een paar goede zielen zijn die het er voor over hebben om slechts 1 uurtje (hoogstens!!) van hun lange leven te spenderen aan een enquete...

Please please pretty please?

Groetjes

[/font]

Andro 18 december 2004 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HELPME!!!
[font=Verdana]

Groetjes

[/font]

Dankje, daaag!

Ernesto 18 december 2004 00:20

Citaat:

Ik ben een 22-jarige studente Bedrijfspsychologie en Personeelsbeleid aan de unif van Gent, en ik ben bezig aan mijn thesis. 't Is te zeggen, bezig aan mijn steekproefinzameling. Ik ben op zoek naar 100 arbeiders en 100 bedienden die een vragenlijst willen invullen (die ongeveer een uur in beslag neemt) over emoties op het werk. De unif van Gent had gedacht om dat aan de hand van papieren vragenlijsten te doen, maar mijn pa en ik hebben zo een exemplaar uitgewerkt op PC, in access...

Ik ben echt wanhopig, niemand wil da verdomde ding invullen... Dus ik hoop echt dat er hier een paar goede zielen zijn die het er voor over hebben om slechts 1 uurtje (hoogstens!!) van hun lange leven te spenderen aan een enquete...

Groetjes

[/font]

Zie PM 8)

HELPME!!! 18 december 2004 00:28

Bedankt voor de reactie!!!! Ik zal zo snel mogelijk een enquete doorsturen. Andere geïnteresseerden (die er ongetwijfeld zullen zijn ;)) kunnen me mailen naar [email protected]...

Merci!

Tzuvar Raemborr 18 december 2004 02:59

Ik zou het doen maar ik ben nog altijd een werkloze RSZ-profiteur :)

mad_drone 18 december 2004 11:37

ik ook student zorry

Spetsnaz 18 december 2004 20:39

En gij moet er 200 doen ?? good luck

Ik studeer ook nog

Jozef Ostyn 18 december 2004 21:13

Ik heb geen arbeiders- of bediendencontract en kan u dus helaas niet helpen. Toch veel succes gewenst.

HELPME!!! 27 december 2004 14:32

Merci voor uw reacties!! Zijn er nog geïnteresseerden? PLEASE? Ge kunt mij mailen naar [email protected]... Dan stuur ik een exemplaarke door.

PS: die vragenlijst is VOLLEDIG ANONIEM. We vragen wel uw naam te vermelden, maar van zodra wij die vragenlijst in ons handen hebben, scheuren we die schriftelijke toelating af en sorteren we die op een gans andere manier dan die vragenlijst. 't Is maar da je't weet :)

Sie joe!
x

Kim 27 december 2004 14:49

Ik studeer ook nog, anders had ik met veel plezier meegewerkt!

Fille van de Foor 27 december 2004 15:12

Citaat:

Groetjes

[/font]

Ooit al eens gehoord van autoselectie? Man, man, man, de zoveelste compleet waardeloze eindverhandeling is in de maak.

HELPME!!! 27 december 2004 22:15

Autoselectie? Met een vragenlijst als deze? No way! Er bestaan grenzen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be