Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gezocht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26309)

HELPME!!! 17 december 2004 23:46

Gezocht

[font=Verdana]Hallo allemaal,

Ik zal maar direct met de deur in huis vallen: ik zit met een probleem...

Ik ben een 22-jarige studente Bedrijfspsychologie en Personeelsbeleid aan de unif van Gent, en ik ben bezig aan mijn thesis. 't Is te zeggen, bezig aan mijn steekproefinzameling. Ik ben op zoek naar 100 arbeiders en 100 bedienden die een vragenlijst willen invullen (die ongeveer een uur in beslag neemt) over emoties op het werk. De unif van Gent had gedacht om dat aan de hand van papieren vragenlijsten te doen, maar mijn pa en ik hebben zo een exemplaar uitgewerkt op PC, in access...

Bon, korte vraag: wie van jullie heeft:

1. Een arbeiderscontract/bediendencontract
2. Goesting om eventjes aan die enquete te werken...

Ik ben echt wanhopig, niemand wil da verdomde ding invullen... Dus ik hoop echt dat er hier een paar goede zielen zijn die het er voor over hebben om slechts 1 uurtje (hoogstens!!) van hun lange leven te spenderen aan een enquete...

Please please pretty please?

Groetjes

[/font]

Andro 18 december 2004 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HELPME!!!
[font=Verdana]

Groetjes

[/font]

Dankje, daaag!

Ernesto 18 december 2004 00:20

Citaat:

Ik ben een 22-jarige studente Bedrijfspsychologie en Personeelsbeleid aan de unif van Gent, en ik ben bezig aan mijn thesis. 't Is te zeggen, bezig aan mijn steekproefinzameling. Ik ben op zoek naar 100 arbeiders en 100 bedienden die een vragenlijst willen invullen (die ongeveer een uur in beslag neemt) over emoties op het werk. De unif van Gent had gedacht om dat aan de hand van papieren vragenlijsten te doen, maar mijn pa en ik hebben zo een exemplaar uitgewerkt op PC, in access...