![]() |
Vrouwen en samenleving
Vroeger (en nog steeds) was een vrouw 'binnen' als ze kon trouwen.
Dan kreeg ze nog meer macht als ze eigen werk, centen had, dus financieel onafhankelijk(er) werd. Nu is er bij sommige vrouwen, vooral in Antwerpen, ook de trend om zich nogeens omhoog te poepen voor een gegeerde job of post die ze anders nooit hadden gekregen. Zien jullie dit als ideaal voor de vrouw van deze tijd? Moedigen jullie deze evolutie aan en doe je er alles aan om ze te ondersteunen? Shoot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal ben ik het die mensen laat vallen. Volgens mij is dat nog niet veranderd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de politie was er Sabine en Patrick, maar die zijn getrouwd.
Nu weet ik niet of Sabine lingerie van LadyM droeg tijdens het "omhoogpoepen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vrouwenhaat druipt eraf...... |
Citaat:
De vrouwenhaat druipt eraf...... |
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...22#post9875222 De draad over P. De Roover in K&K |
Citaat:
Geef ze eens ongelijk;-) |
Citaat:
Als ge baas zijt van een team medewerkers en er bevinden zich minstens twee vrouwen in het team, is het soms opletten met complimenten geven. Concurrentie kan dodelijk (figuurlijk) zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
foto's hete hindoe meiden he
Citaat:
Meerderheid vrouwen is echt veel minder ambitieus en laten liever mannen het knokwerk en poltieke potenwerk doen, blijven braaf binnen hun huisje met het Aanrecht als HOOGSTE recht. meisjes worden opgevoed om mooi, dom, afhankelijk, lekkere dingen en aantrekkelijk te zijn voor begerige mannen. Presteren hoort er niet echt bij en is te jongensachtig. Girls will be Girls Boys will be Boys |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be