![]() |
De nazi's kunnen hun "corona premie" opvreten.
De voorbije maand kreeg ik brieven en een kaart van Sodexo, daarna brieven dat mijn werkgever daarop geld heeft gestort.
Dat bleek een zogenaamde "corona premie", iets van een 400 euro, en iets genaamd "Eco pass" van een 100 euro. Ik heb nooit betaalkaarten gebruikt, en de nazi's pogen mensen elektronisch te doen betalen, zie https://www.dekrantenkoppen.be/detai...encheques.html Ik gebruik cash, weiger elektronisch te betalen, en hun corona premie aannemen zie ik als impliciet een goedkeuring geven aan hun corona klooierij, bijgevolg mogen ze die opvreten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wappies will be wappies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist wel dat je geen egocentrische zak was. PS: proficiat jongen Wat is het nut van deze draad trouwens behalve de zoveelste vuilgebekte draad over nazi's en fascisme en het minimaliseren en het in het belachelijke trekken van iets verschrikkelijks zoals de Holocaust te gaan vergelijken met "niet kunnen feesten". |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Had Ijsboerke nu niet eerst niet-gevaccineerden "untermenschen" genoemd voordat ie - hypocriet als ie is, steeds mooie stropoppen bouwend - z'n schrijfsel vlug aanpaste & 't lef heeft te vragen waar die "vergelijking" toch steeds vandaan komt?!?
|
[quote=Erw;9882861]
|
Citaat:
We zitten op hetzelfde hellend vlak dat in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw leidde tot de holocaust. Er wordt geen enkele andere vergelijking gemaakt. Hier, wat leesvoer; een Duitse burgemeester decreteert dat men op niet-gevaccineerde "maandag-wandelaars" mag schieten. NOG NET geen holocaust. :twisted: "Um sicherzustellen, dass das Versammlungsverbot eingehalten wird, wird die Anwendung unmittelbaren Zwangs, also die Einwirkung auf Personen durch einfache körperliche Gewalt, Hilfsmittel der körperlichen Gewalt oder Waffengebrauch angedroht." https://www.ostfildern.de/Politik+_+...C3%BCgung.html |
Citaat:
|
Citaat:
net alsof wij dat dan vergeten zijn.... |
Citaat:
Onmacht ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be