![]() |
Antivaxers klagen Rousseau aan bij Unia. Gerechtvaardigd?
Volgens mij niet. Het is Conner zijn vrijheid van meningsuiting.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220130_96439813 Citaat:
|
Citaat:
2. Oproepen tot haat en discriminatie is verboden in dit land. Goedgekeurd door notabene vooruit. |
Citaat:
Interessant. 8-) |
Als het niet gerechtvaardigd was, dan heeft Unia ook geen reden tot bestaan meer.
Ik vraag mij af hoeveel van die mensen die klacht hebben neergelegd enkele jaren gepleit hebben om Unia af te schaffen. :lol: Door de jaren heen hebben allerlei extremisten gevonden dat mensen die klacht indienen bij Unia een ongerechtvaardigde keuze nemen. Dit soort extremisten moet met wapens geliquideerd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Mag iemand hetzelfde oproepen als het bijvoorbeeld om Marokkanen gaat? Mag er ook gesteld worden dat alleen Belgen "toegang zouden mogen krijgen tot openbare plaatsen"? |
Citaat:
Raar hé. Bij sommigen zijn wetten en vrijheid van meningsuiting enkel maar van toepassing als het hen goed uitkomt. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Unia zal dus onderzoeken of er hier volgens hen sprake is van discriminatie en desgevallend de ‘aanklagers’ steunen of zelf de zaak aanhangig maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg logisch is dat niet. |
Citaat:
Gevaccineerde Belgen. Niet gevaccineerden ==> buiten. |
Citaat:
|
Citaat:
In zijn geval als politicus is het zuiver machtsmisbruik. |
Citaat:
Vooruit met de geit. :lol: |
Discriminatie gaat over menselijke eigenschappen als huidskleur, afkomst, geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, fysieke of mentale handicaps.
Via eliminatie kan voor niet-gevaccineerden eigenlijk alleen het laatste overblijven. Niet dat ik het zeg. Door te klagen over discriminatie geven de antivaxxers nu dus zelf toe dat ze wappies zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be