![]() |
Hervorming (besparing) bij de ziekenhuizen
De pandemie is nog niet voorbij (of wel?) en ze gaan verder met besparen, blijkbaar is het geld op en als de griep er is dan sluiten we de bevolking wel op om de ziekenhuizen niet te overbelasten.
Hij mag nog lullen over erelonen en andere zever, dit zal sowieso een impact hebben op de kwaliteit van onze zorg en dit is nog maar het begin. De bijna hyper inflatie die nu bezig is zal dat nog erger maken. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220130_97071509 Terwijl de regering zich focust op de aanpak van de energieprijzen, zet minister Vandenbroucke in stilte zijn hervorming van de ziekenhuizen in. Minder scans, minder overnachtingen, materniteiten die moeten sluiten… |
Citaat:
ook de Vlaamse regering doet dit in de mantelzorg verliest 20 ?* 30% dit jaar zijn mantelzorgpremie mensen dei al jaren ziek en gehandicapt genoeg zijn blijken dit plots neit meer te zijn |
Citaat:
Onbegrijpelijk is dat. Gaan we dan richting Hollandse toestanden? Dat bevallen een dagopname is? Werpen en terug naar huis... Echt alles dat die gast doet is total verkeerd he... Wel foute forumtopic, dit is niet corona gerelateerd ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom denk je dat de VS zo een probleem heeft met omicron? Obesitas... |
Ik denk dat meester Frank nu zijn doodvonnis getekend heeft.... hij wil in de zak van mijnheer doktoor gaan zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
En FVDB komt toch niet op bij verkiezingen, dus hij kan besparen zoveel hij wil, zonder zich te moeten verantwoorden tegenover de bevolking. Besparen op fedasiel en leeflonen voor asielzoekers is iets dat je niet moet verwachten. Dat zijn immers hun toekomstige kiezers. |
Citaat:
Kijk eens goed naar de foto van hem die vandaag in HLN staat.. Grijpgrage handen en bijna kwijlend begerige blikken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maggie De Block werd (vooral door franstaligen) buitengewerkt omdat ze een gelijkaardige hervorming wilde doorvoeren. Wat is de kans dat Frank wél slaagt? |
Citaat:
Maar vindt u het bevoorbeeld normaal dat je voor medicijnen voor een chronische ziekte telkens opnieuw naar de dr moet om voorschriftjes, ... Ze kunnen dat perfect electronisch controleren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(voor de geintereseerden, Posthume exectuties zijn wel eens uitgevoerd. voor Regicide bvb Oliver Cromwell was de gelukkige ) |
Citaat:
Dus ja, het is normaal dat je voor medicatie bedoeld voor een chronische ziekte langst een arts moet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het grappige is dat ik ergens in 2020 nog uitgelachen werd als iemand die er niets van kende omdat ik voorspelde wat nu al aan het gebeuren is met wat Vandenbroucke aan het plannen is. Ik moest zogezegd nog veel leren. Tja, blijkbaar niet hé |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be