IJsboer |
31 januari 2022 17:45 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
(Bericht 9883570)
"Experten" stellen voor dat men de bevolking moet verplichten om te kiezen of ze wel of niet gevaccineerd willen worden, en bij een negatieve keuze mogen ze het gaan uitleggen tegen "meneer doktoor."
https://palnws.be/2022/01/verplichte...door-experten/
Er is op de 2 jaar die bijna gepasseerd zijn een voortschrijdend inzicht. In het begin was ik mordicus tegen elke en alle regels, en ik ben dat nog steeds. Maskers, lockdowns en vaccins hebben voor 99,8% van de bevolking niets dan ellende met zich meegebracht. Het enige dat ik geleerd heb sindsdien, is dat voor de 0,2% ziekelijke ouderlingen het vaccin er voor gezorgd heeft dat ze een redelijke kans hebben gekregen om nog even langer in het WZC kunnen zitten te niksen.
En dus geniet een niet-gevacineerde 100% bescherming tegen bijwerkingen van het experimentele mRNA vaccin, en 99,8% tegen de ziekte zelf.
En intussen heeft men 2 jaar de tijd gehad om net genoeg bedden bij te creëren om ervoor te zorgen dat de zorg niet overspoeld werd, maar brandluchtje deed NIETS.
Bovendien, waarom is de "de zorg niet overspoelen" plotseling de basis van ons samenlevingscontract geworden? Staat dat in de grondwet? Art. 1; alles en iedereen moet wijken zodat de "zorg niet overspoeld wordt?"
Dat zou mijn antwoord aan "meneer doktoor" zijn.
Maar U mag rustig aanvullen. Dat de heren "doktoor" maar zien dat ze goed voorbereid zijn.
|
"Maskers, lockdowns en vaccins hebben voor 99,8% van de bevolking niets dan ellende met zich meegebracht." : Dat klopt wel, maar de kans dat de ellende veel groter was geweest zonder was veel te hoog om dat risico te nemen.
Verder is al lang de mythe ontkracht dat het vaccin experimenteel is. Het is zelfs meer getest dan alle andere vaccins. De reden dat het sneller klaar was is omdat ze:
1) Niet van nul moesten beginnen (voortgebouwd op SARS vaccin)
2) Men er meer middelen voor heeft gekregen (overheden)
3) Men door de druk van de crisis een boel administratieve papperassen die normaal maanden tot jaren blijven opzij liggen onmiddellijk heeft verwerkt.
Dus je bent 100% beschermd tegen bijwerkingen die je OOK van covid zelf krijgt (zoals ontsteking van de hartspier, bloedklonters, blijvende koortsaanvallen, chronische vermoeidheid, ...) alleen is de kans op die neveneffecten astronomisch groter. Waarom mensen er niet in slagen dat in te zien snap ik niet. Het is eenvoudige wiskunde: Ga ik door een brandend bos, of steek ik een drukke straat over? De keuze is toch niet zo moeilijk denk ik dan.
Ik ben wel akkoord met uw uitspraak over "de zorg niet overspoelen" . De minister(s) van gezondheid hebben zoals gewoonlijk weer gefaald op alle vlakken. En het is ook wederom door die overheid dat wij telkens terug in de shit zitten.
Van november tot vandaag zijn er allerlei zaken op slot gemoeten omdat men in april 2021 heeft gezegd dat hervormingen in de zorg niet nodig zijn omdat "tegen oktober toch iedereen gevaccineerd is". Zij hebben daar nooit verantwoordelijkheid voor genomen en nooit hun excuses aangeboden. Er heeft ook geen enkele minister ontslag genomen.
Het is belangrijk dat dit wordt aangekaart.
Trouwens: Van grondwet gesproken: Hoe staat u tegenover de opvang van asielzoekers?
|