![]() |
Meer gevaxte jongeren besmet dan niet gevaxte
Er zijn meer besmettingen bij de gevaccineerde jongeren dan bij de niet gevaccineerde.
Die vaccins blijven me verbazen:roll: Straks krijgen die Brusselse jongeren nog gelijk ook:roll: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220201_95134692 |
Citaat:
Awel, ik heb nen tip; doe eens NIETS. |
Citaat:
Het doet mij wel lachen dat hier nu in de krant (eindelijk) staat wat we hier al maanden op sciensano hebben vastgesteld, maar die de Schoven van deze wereld maar bleven ontkennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is een setup om ze te gaan beginnen boosteren
|
Citaat:
|
Fake News
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220201_95134692 Wat zich eerder bij volwassenen voordeed, zien we nu ook bij jongeren gebeuren. De bescherming die een dubbele dosis van het coronavaccin biedt, neemt sterk af naarmate de tijd verstrijkt. Dat gebeurt zelfs in die mate dat er vandaag acht procent méér besmettingen zijn bij gevaccineerde dan bij niet-gevaccineerde jongeren. Daarbij werd rekening gehouden met de vaststelling dat er voor elke niet-gevaccineerde jongere ruim drie wel gevaccineerd zijn. :rofl: |
Citaat:
Voortschrijdend inzicht, noemen ze dat. Kijk, deze is al bezig aan zijn bocht: Citaat:
|
Citaat:
Of ze nu boosteren of niet maakt niet uit, vanaf nu zullen gevaccineerden meer besmet worden omdat ongevaccineerden op een goeie manier besmet zijn en een sterke immuniteit hebben. Volgens mij verzwakken die vaccins net je weerstand, dat komt er nog bij. Van Damme: “We weten nu dat dit een vaccin is waar drie dosissen van nodig zijn om volledig beschermd te zijn. Bovendien heb je tegen omikron, dat een gecamoufleerd virus is voor het immuunsysteem tegenover de Chinese stam, veel hogere niveaus van antistoffen nodig. Dus als die afnemen, zit je al snel veel te laag.” |
Citaat:
|
Citaat:
Laat vallen die schrik voor besmettingen. Da's van ondergeschikt belang. |
Citaat:
Per 1000 gevaccineerden heb je meer besmettingen dan 1000 niet-gevaccineerden |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: het is trouwen hetzelfde artikel dat fred citeert in zijn op. |
Citaat:
|
Citaat:
ze blijft onverslaanbaar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be