Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Vrijheidskonvooi Europa (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263242)

HOUZEE ! 1 februari 2022 19:52

Vrijheidskonvooi Europa

Dit topic naar analogie met het topic over Canada, maar dan over de Europese Vrijheidskonvooien.

Deze konvooien gaan de komende weken het nieuws beheersen, hier kunnen we ons alvast verheugen over deze grote gebeurtenis.

betabyte 2 februari 2022 01:02

Ik wou dat ik dit bedacht had:
18 wheels to flatten the turd.

Vlad 2 februari 2022 07:51

Als men zich het al kan permitteren om een week niet te werken met die energieprijzen dan geraakt men toch nooit in Brussel door de files. :lol:

IJsboer 2 februari 2022 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9884717)

Dit topic naar analogie met het topic over Canada, maar dan over de Europese Vrijheidskonvooien.

Deze konvooien gaan de komende weken het nieuws beheersen, hier kunnen we ons alvast verheugen over deze grote gebeurtenis.

Ik ben niet akkoord met deze massa-immigratie.

Eerst onze mensen!

Sneaky 2 februari 2022 15:48

Ik geef het u nu al op een briefke. Ze gaan tussen de demonstranten wat white trash identificeren en dan de hele boel afdoen alsof extreme rechts erachter zit...

Het ergste is dat die zever gaat pakken ook.

Ik vrees dat lantarenpalen nog de enige oplossing zijn.

patrickve 2 februari 2022 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9885467)
Ik geef het u nu al op een briefke. Ze gaan tussen de demonstranten wat white trash identificeren en dan de hele boel afdoen alsof extreme rechts erachter zit...

Het ergste is dat die zever gaat pakken ook.

Ik vrees dat lantarenpalen nog de enige oplossing zijn.

Een massa Jurgens !

Gipsy 2 februari 2022 16:51

Welke geschifte onnozelaars gaan er dure diesel aan verbranden om naar Brussel te rijden. Trouwens zijn het zelfstandige truckers, er zijn er niet te veel of gaan ze de camion tijdelijk van hun bedrijf pikken. Dat is dan diefstal met reden tot ontslag.

jad°relen°ir 2 februari 2022 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9885515)
Welke geschifte onnozelaars gaan er dure diesel aan verbranden om naar Brussel te rijden. Trouwens zijn het zelfstandige truckers, er zijn er niet te veel of gaan ze de camion tijdelijk van hun bedrijf pikken. Dat is dan diefstal met reden tot ontslag.

Tja, als ge wilt protesteren moet ge er wat voor over hebben eh.. dat gaat niet vanuit uwe zetel.

Jan Janssen 2 februari 2022 18:22

Citaat:

En een groot bedrijf zal zeker een enkeling ontslaan als die dat doet. Maar als 20% of 30% van dat bedrijf dat doet, dan trekken ze rap hun kak in. Want de transport sector heeft ook dringend meer volk nodig.

Diego Raga 2 februari 2022 20:18

Citaat:

In Canada heeft een crowdfunding al bijna 10 miljoen dollar opgebracht, om diesel en voedsel te betalen voor de truckers.
Ik ben ook bereid om 100 euro te doneren, als die Eurpese colonne op gang komt.

Jan Janssen 2 februari 2022 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9885776)
In Canada heeft een crowdfunding al bijna 10 miljoen dollar opgebracht, om diesel en voedsel te betalen voor de truckers.
Ik ben ook bereid om 100 euro te doneren, als die Eurpese colonne op gang komt.

Er waren al politiekers in Canada die via sociale media hadden laten weten om dat geld af te pakken. Als ze dan de wind van voren krijgen wissen ze snel hun bericht.

https://www.foxnews.com/world/canadi...ndme-donations

Diego Raga 2 februari 2022 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9885780)
Er waren al politiekers in Canada die via sociale media hadden laten weten om dat geld af te pakken. Als ze dan de wind van voren krijgen wissen ze snel hun bericht.

https://www.foxnews.com/world/canadi...ndme-donations

Die fasco's wilden wsl scoren bij hun prime ministerke, maar moesten precies snel hun kak terug intrekken.
Ik blijf me steeds verbazen over het totalitaire gehalte, dat zgn 'democraten' tentoon blijven spreiden.
Maar goed, die oenen zullen levenslang herinnerd worden aan hun twitterkakske. :-D

IJsboer 2 februari 2022 23:33

Wat is er gebeurt met "grenzen dicht" ?

Nu is het plots de kraan open voor massa-immigratie!

E. Gidius 3 februari 2022 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9885963)
Wat is er gebeurt met "grenzen dicht" ?

Nu is het plots de kraan open voor massa-immigratie!

Western Canada: Protesters blockade Coutts border crossing in southern Alberta to oppose COVID-19 restrictions

Skobelev 3 februari 2022 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9884717)

Op 14/2? 8O Dan zijn er andere prioritieten.

E. Gidius 4 februari 2022 13:41

THE BRUSSELS TIMES: ‘World Freedom Convoy’ eyes Brussels as destination for massive trucker protest

E. Gidius 4 februari 2022 14:26

Protestation contre le pass vaccinal : un "convoi de la liberté" s'organise en France

Les routiers canadiens vont-ils faire des émules en France ? Sur les réseaux sociaux, des internautes s’organisent pour mettre en place en France un "convoi de la liberté", ?* l'image de celui qui bloque Ottawa depuis plusieurs jours.

fred vanhove 4 februari 2022 15:05

Citaat:

En jij bent een bedrijfsleider ??:-)

Ontslag ? Dan blijven er nog meer camions stilstaan want er zijn nu al duizenden truckers te kort.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be