![]() |
Vrijheidskonvooi Europa
Dit topic naar analogie met het topic over Canada, maar dan over de Europese Vrijheidskonvooien. Deze konvooien gaan de komende weken het nieuws beheersen, hier kunnen we ons alvast verheugen over deze grote gebeurtenis. |
Ik wou dat ik dit bedacht had:
18 wheels to flatten the turd. |
Als men zich het al kan permitteren om een week niet te werken met die energieprijzen dan geraakt men toch nooit in Brussel door de files. :lol:
|
Citaat:
Eerst onze mensen! |
Ik geef het u nu al op een briefke. Ze gaan tussen de demonstranten wat white trash identificeren en dan de hele boel afdoen alsof extreme rechts erachter zit...
Het ergste is dat die zever gaat pakken ook. Ik vrees dat lantarenpalen nog de enige oplossing zijn. |
Citaat:
|
Welke geschifte onnozelaars gaan er dure diesel aan verbranden om naar Brussel te rijden. Trouwens zijn het zelfstandige truckers, er zijn er niet te veel of gaan ze de camion tijdelijk van hun bedrijf pikken. Dat is dan diefstal met reden tot ontslag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook bereid om 100 euro te doneren, als die Eurpese colonne op gang komt. |
Citaat:
Er waren al politiekers in Canada die via sociale media hadden laten weten om dat geld af te pakken. Als ze dan de wind van voren krijgen wissen ze snel hun bericht. https://www.foxnews.com/world/canadi...ndme-donations |
Citaat:
Ik blijf me steeds verbazen over het totalitaire gehalte, dat zgn 'democraten' tentoon blijven spreiden. Maar goed, die oenen zullen levenslang herinnerd worden aan hun twitterkakske. :-D |
Wat is er gebeurt met "grenzen dicht" ?
Nu is het plots de kraan open voor massa-immigratie! |
Citaat:
|
Citaat:
|
THE BRUSSELS TIMES: ‘World Freedom Convoy’ eyes Brussels as destination for massive trucker protest
|
Protestation contre le pass vaccinal : un "convoi de la liberté" s'organise en France
Les routiers canadiens vont-ils faire des émules en France ? Sur les réseaux sociaux, des internautes s’organisent pour mettre en place en France un "convoi de la liberté", ?* l'image de celui qui bloque Ottawa depuis plusieurs jours. |
Citaat:
Ontslag ? Dan blijven er nog meer camions stilstaan want er zijn nu al duizenden truckers te kort. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be