![]() |
een nieuw laagtepunt in de vax-chantage
zie link.
https://www.politico.eu/article/hosp...-unvaccinated/ Je moet toch wel een ongelooflijk zieke geest hebben om een 3-jarige peuter een harttransplantatie te weigeren, omdat de ouders zich niet willen onderwerpen aan een voor hen NUTTELOZE vaccinatie. Het wordt tijd dat die container met lantaarnpalen geleverd wordt. :bad-word: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat laatste proces is maar net begonnen. En de criminelen geven zich nog lang niet gewonnen, hoewel we weten dat hun verhaal een leugen is. Nogmaals, hoe ziek kan je geest zijn om het lichamelijk leed van een kind van 3 jaar te gebruiken om ouders te chanteren. Zouden we dat toelaten, als de ziekenhuisdirectie zou zeggen; je kind wordt geopereerd, maar je moet eerst scientology aanhangen. Een even nutteloze bezigheid voor de jonge ouders dan geprikt te worden. |
Je moet toch echt een keikop te zijn om, als 99 procent van de artsen en biowetenschappers de vaccinatie aanraden, daar niet op in te gaan.
Eén van de vele aspecten is: hou de ziekenhuizen, artsen en verpleegkundigen zo ver als mogelijk weg van elk risico dat je kan vermijden. Ik heb het niet gemakkelijk om nu ook te stellen, maar het is zo: dura lex, sed lex. |
Citaat:
Bron? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ook nog steeds die leugenachtige fabel over groepsimmuniteit: Citaat:
Citaat:
https://www.laatjevaccineren.be/12-15-jarigen |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo wint iedereen. Normale patiënten (= gevaccineerden), die hun gezondheidsinfrastructuur terug voor 100% krijgen, medische staf die geen tijd moet verknallen met wappies, het RIZIV die geen nutteloze kosten moet dragen, en de begrafenisondernemers die extra klanten binnenkrijgen vanuit de parking van de kliniek met expendables die hun laatste adem (moeizaam, met kriepende geluidjes en veel gerochel) uitstoten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geef toe dat ik een afronding toepaste. Eigenlijk moet het 99,8 procent zijn. |
Citaat:
Meer details gaat ge aan die ziekenhuizen zelf moeten gaan vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
OK dan mag ik dat ook. Ik weet zeker dat 80 pct van alle medici, verplegers en medische wetenschappers tegen vaccinatie zijn. En nu gij weer. |
Citaat:
Terzijde: ik heb de voorbije twee jaar op regelmatige basis één van de grootste ziekenhuizen van Vlaanderen en nergens hebben ze mijn vaccinatie gevraagd. Dus dat gezever van "de vrijheid van de arts om te beslissen zijn eigen leven en dat van zijn personeel en dat van de andere patiënten niet nodeloos aan een risico bloot te stellen" moogt ge ook al opbergen. Niet alleen de horeca trekt zich de praktijk geen barst aan van mensen hun vaccinatiestatus, zelfs de meeste dokters en ziekenhuizen lappen er hun laars aan. Ge zijt gewoon gefopt! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be