![]() |
Nieuwe hiv variant vs Covid-19. Nieuwswaardig?
De variant zou honderd mensen besmet hebben en is nauwelijks dodelijk.
Is zoiets nieuwswaardig? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220203_97307496 Citaat:
|
Ja, dit is nieuwswaardig, maar niet in het corona katern.
|
Citaat:
|
Ik verwacht dat zo een flutvirus dat nauwelijks honderd besmettingen veroorzaakt vrolijk weggelachen wordt door onze forumvirologen.
|
Citaat:
Het artikel gaat over een agressieve HIV variant. Meer niet. Zo lees ik het toch in de hoofding want de rest van het artikel kan ik als niet abonnee niet lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is "vaids".
Waarschuwen we al een jaar voor. Alle gevaccineerden zullen het krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt aids natuurlijk niet loslaten zoals Covid (al is dit wel het geval in veel landen) maar met de maatregelen en lockdowns hebben we de virale evolutie van Covid erg nadelig beïnvloed waardoor het virus trager en langer dodelijk bleef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs een seksclub mag geen aids test eisen, nu eisen ze een test om op café te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou "een nieuwe variant" nieuwswaardig zijn? Besteedt het nieuws dagelijks aandacht aan het aantal griepbesmettingen, het aantal kankerdoden, het aantal verkeersdoden... om er maar een paar te noemen? Dus ja, een nieuwe corona-variant is nieuwswaardig voor degenen voor wie corona een dagelijkse hobby geworden is. Meestal oudjes die niks interessanters te doen hebben. Voor de rest van de maatschappij is het irrelevant. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be