Eurosceptic |
5 februari 2022 19:42 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
(Bericht 9888368)
Dat is geen wappiepraat, vrij veel gevaccinneerden zijn ook tegen een brede vaccinatieverplichting.
Wappiepraat is wat Mambo hier al maanden uitkraamt.
Wappiepraat is bvb. ontkennen dat Corona geisoleerd is,
ontkennen dat virussen bestaan, gecombineerd met grafeenoxide - 5G - Bill Gates - Genocide nonsens.
|
Vanwege de hoge levensverwachting in het Westen is er vergrijzing die de maatschappij heel duur komt te staan (betaalbaarheid pensioenen). Als er 1 effectieve manier is om die peperdure vergrijzing tegen te gaan, dan is het door de immuunsystemen van mensen op grote schaal af te breken met gevaarlijke gentherapie. En ja ik zeg gentherapie, niet vaccin. Traditioneel hebben vaccins een kleine hoeveelheid virus in zich. De shots van Pfizer en Moderna zijn in die zin geen vaccins. Ik weet dat jij dat ontkent, maar het is zo.
Het feit dat jij het motief depopulatie/stop van vergrijzing weigert te erkennen als plausibel, is gewoon een uiting van cognitieve dissonantie. Je vlucht weg in jouw fake realiteit dat biowapens niet bestaan of dat er geen enkel zinnig argument is om ze te gebruiken. Omdat je niet kan leven met de mogelijkheid dat het wel eens waar zou kunnen zijn.
En dus ga je maar iedereen die die ongemakkelijke mogelijkheid oppert een wappie etiket geven.
Binnen dit en enkele jaren zal blijken dat gevaccineerden massaal ziek worden omdat hun natuurlijke immuunreacties verknoeid werden door de mRNA shots van Pfizer en Moderna. Gezien je neerbuigendheid tav de wappies en antivaxers, ben ik heel benieuwd of je je ongelijk ooit zal toegeven. Ik denk dat je eerder je mond zal houden, of met een flutexcuus de reden voor de sterfte ergens anders aan zal toeschrijven.
|