![]() |
Boete voor landen die géén migranten willen.
Uit de tekst:
Citaat:
Een aanval op Hongarije misschien? :? Intussen vers van de pers? “Vier Belgische Syriëstrijders betrokken bij massale ontsnapping uit gevangenis na aanval door Islamitische Staat” |
De putten zijn toch al gigantisch. Liever betalen dan nog extra gespuis opnemen. Al blijft uit de EU stappen een betere optie.
|
En wat als een lidstaat de boetes gewoon niet betaald? Gaan ze de deurwaarder erop af sturen?
|
Citaat:
Vluchtelingen zijn geen EU uitvinding, maar een realiteit die gemanaged moet worden. Ze moeten niet allemaal door Duitsland en Vlaanderen opgevangen worden. |
Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt
is ziekmakend BLM WOKE fascisten oprotten ok VOL=VOL
ik ben zelf viesbruine Surikoelie aapje ok, en nu eindelijk na 33 jaar private research heb ik de meta level theorie denk ik, het model ziet er kleuterachtig uit maar de zgn labda parameter analyse ermee is toch FUN. En in theorie kan de parameter waarde i ook kleiner zijn dan 0 of element van C zijn de complexe getallen, wiskundige hersenspinsels zijn ziekmakend. Alle negers terug naar Afrika hahaha ik heb dit nog zonet ingesproken bij een surineger ventje die mij discrimineerde omdat ik en kaoulo koelie aapje ben, en ik ga zijn organisatie in dleft, Delft on the move nog een flinke online lesje leren. Die EU maffia moet oprotten, ze zijn gek. crimineel. Anti White Man agenda, onacceptabel al ben ik zelf viesbruine INdiase Hindoe aapje. India is ook al te zwart en daarom heeft INdia nu teveel ZWARTE DAGEN, teveel Black Mondays in Black INdia hahah haha india is toppunt van rassenhaat en hindoe fascisme, hitler kreeg Hindoe nazi lessen van hindoe fascisten van de Arya Samaj bewegiing opgericht door swami sarasvati Dayanand eind periode 1878 ok. |
Citaat:
Ze moeten opgevangen worden. En wel voor ze Europa bereiken, zo dicht mogelijk bij hun thuis en in menselijke omstandigheden. Ik heb het dan wel over vluchtelingen. Niet over illegale gelukszoekers die enkel komen om te profiteren. 8-) |
betalen dan maar
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk niet dat dit "dat juiste profiel" is waar Stijn Baert het over heeft :
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Easy feat Norah Jones Anoushk Shankar & Karsh Kale Pandit Ravi Shankar - SITAR MASTER CLASS GRAMMY Live - Lifetime Achievement Award: Ravi Shankar |
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
haha joh Universalia;9891400] Besef dat India heel groot is, totaal andere sociotoop daar v elke burger. indiase muziek traditie is heel oud, ik ben toch heel erg blank HOllands en weet verdomd weinig over India, maar Forum voor Democratie heeft het sterkste argument: elke niet verrijkende immigrant moet per direct het land uit. Alleen aantoonbaar VERRIJKENDE migranten moeten toegelaten worden, dus de vieskleurige INdiase Hindoe dochtertjes van Ravi Shankar zijn zeker een verrijking voor de Belgische en Hollandse Bordelen volgens de geniale Theorie van Thierry Baudet, als ik het met mijn bekrompen hindoe katten logica bekijk. Onderzoek zelf welk soort immigranten verrijkend zijn en welke verarmend zijn. Je moet het wel zuiver Individueel bekijken denk ik. bv Logischerwijs, Hindoe katten logica: een immigrerende GOUDbruine, strakke, Indiase Hindoe hoertje is zeker meer verrijkend dan een immigrerende INdiase Seriemoordenaar in Nederland en Belgie. |
Citaat:
T. Baudet was van mening dat: Citaat:
p.s. Op muzikaal vlak ben ik best wel een fan van Norah Jones. Volgende DVD heb ik in bezit en die staat wel regelmatig op. Norah Jones - Live in New Orleans Beeld van de clip niet 100% :| |
Citaat:
Citaat:
Respekt van kust mijn kloten !! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be