Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Boete voor landen die géén migranten willen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263349)

Universalia 8 februari 2022 16:27

Boete voor landen die géén migranten willen.

Uit de tekst:

Citaat:

EU-landen die geen migranten willen opnemen, zullen daar in het vervolg voor moeten betalen. “Wie liever geen opname van vluchtelingen wil, wordt tot een hoge financiële bijdrage verplicht”, zei de Franse minister van Binnenlandse Zaken, Gérald Darmanin, na een informele ontmoeting van de EU-ministers van Binnenlandse Zaken donderdag in Lille. Over dit principe zouden de deelnemers het unaniem zijn eens geworden, zei hij.
Die vent is helemaal het noorden kwijt. :roll:

Een aanval op Hongarije misschien? :?

Intussen vers van de pers?

“Vier Belgische Syriëstrijders betrokken bij massale ontsnapping uit gevangenis na aanval door Islamitische Staat”

Skobelev 9 februari 2022 07:39

De putten zijn toch al gigantisch. Liever betalen dan nog extra gespuis opnemen. Al blijft uit de EU stappen een betere optie.

maddox 9 februari 2022 07:49

En wat als een lidstaat de boetes gewoon niet betaald? Gaan ze de deurwaarder erop af sturen?

jogo 9 februari 2022 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9890935)
En wat als een lidstaat de boetes gewoon niet betaald? Gaan ze de deurwaarder erop af sturen?

Dan gaan ze dat in mindering krijgen op hun geschenken van de EU.
Vluchtelingen zijn geen EU uitvinding, maar een realiteit die gemanaged moet worden. Ze moeten niet allemaal door Duitsland en Vlaanderen opgevangen worden.

dewanand 9 februari 2022 16:41

Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

is ziekmakend BLM WOKE fascisten oprotten ok VOL=VOL

ik ben zelf viesbruine Surikoelie aapje ok, en nu eindelijk na 33 jaar private research heb ik de meta level theorie denk ik, het model ziet er kleuterachtig uit maar de zgn labda parameter analyse ermee is toch FUN. En in theorie kan de parameter waarde i ook kleiner zijn dan 0 of element van C zijn de complexe getallen, wiskundige hersenspinsels zijn ziekmakend.

Alle negers terug naar Afrika hahaha ik heb dit nog zonet ingesproken bij een surineger ventje die mij discrimineerde omdat ik en kaoulo koelie aapje ben, en ik ga zijn organisatie in dleft, Delft on the move nog een flinke online lesje leren.

Die EU maffia moet oprotten, ze zijn gek. crimineel. Anti White Man agenda, onacceptabel al ben ik zelf viesbruine INdiase Hindoe aapje. India is ook al te zwart en daarom heeft INdia nu teveel ZWARTE DAGEN, teveel Black Mondays in Black INdia hahah haha india is toppunt van rassenhaat en hindoe fascisme, hitler kreeg Hindoe nazi lessen van hindoe fascisten van de Arya Samaj bewegiing opgericht door swami sarasvati Dayanand eind periode 1878 ok.

CLAESSENS Joris 9 februari 2022 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9890950)
Vluchtelingen zijn geen EU uitvinding, maar een realiteit die gemanaged moet worden. Ze moeten niet allemaal door Duitsland en Vlaanderen opgevangen worden.

Je hebt volkomen gelijk.
Ze moeten opgevangen worden.
En wel voor ze Europa bereiken, zo dicht mogelijk bij hun thuis en in menselijke omstandigheden.
Ik heb het dan wel over vluchtelingen.
Niet over illegale gelukszoekers die enkel komen om te profiteren.
8-)

Vette Pois(s)on 9 februari 2022 17:26

betalen dan maar

wagner.666 9 februari 2022 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 9891245)
Je hebt volkomen gelijk.
Ze moeten opgevangen worden.
En wel voor ze Europa bereiken, zo dicht mogelijk bij hun thuis en in menselijke omstandigheden.
Ik heb het dan wel over vluchtelingen.
Niet over illegale gelukszoekers die enkel komen om te profiteren.
8-)

Een artikel in de krant van vandaag, en wat lezen we.

Citaat:

Stijn Baert, arbeidseconoom: “Haal juiste profielen binnen en we houden sociale zekerheid overeind”
In ons land raakt een massa vacatures niet ingevuld: in 2021 werden 362.510 vacatures gemeld aan de Vlaamse arbeidsbemiddelingsdienst VDAB, de helft meer dan in 2020. De laatste zes maanden waren er historisch hoge vacaturecijfers. Toch is op de Belgische arbeidsmarkt migratie geen succesverhaal. Nergens in de EU is de werkzaamheidsgraad van mensen met een migratieachtergrond zo laag als bij ons.
https://www.hln.be/binnenland/heeft-...eind~a7be4c2f/

Zipper 9 februari 2022 17:36

Ik denk niet dat dit "dat juiste profiel" is waar Stijn Baert het over heeft :

reservespeler 9 februari 2022 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9891278)

De mensen met de "juiste" profielen moeten in eigen land blijven, ze moeten daar iets opbouwen zodat wij niet overspoeld worden met mensen waar we ,niets mee kunnen aanvangen, ergo, met mensen die onze welvaart kapot maken.

Universalia 9 februari 2022 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9891278)

Citaat:

Nergens in de EU is de werkzaamheidsgraad van mensen met een migratieachtergrond zo laag als bij ons.
Waarschijnlijk is dat iemand die het "blijf in uw kot" hoog in het vaandel draagt of niet buiten komt want als je even rondkijkt naar al de werken die in 'ons' land bezig zijn, daar werken aardig wat migranten bij.

wagner.666 9 februari 2022 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9891325)
Waarschijnlijk is dat iemand die het "blijf in uw kot" hoog in het vaandel draagt of niet buiten komt want als je even rondkijkt naar al de werken die in 'ons' land bezig zijn, daar werken aardig wat migranten bij.

T'ja Polen, Roemeense, toch meestal van die kanten, weinig Noord-Afrikanen, die gaan liever naar het OCMW België.

Universalia 9 februari 2022 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9891232)
is ziekmakend BLM WOKE fascisten oprotten ok VOL=VOL

ik ben zelf viesbruine Surikoelie aapje ok, en nu eindelijk na 33 jaar private research heb ik de meta level theorie denk ik, het model ziet er kleuterachtig uit maar de zgn labda parameter analyse ermee is toch FUN. En in theorie kan de parameter waarde i ook kleiner zijn dan 0 of element van C zijn de complexe getallen, wiskundige hersenspinsels zijn ziekmakend.

Alle negers terug naar Afrika hahaha ik heb dit nog zonet ingesproken bij een surineger ventje die mij discrimineerde omdat ik en kaoulo koelie aapje ben, en ik ga zijn organisatie in dleft, Delft on the move nog een flinke online lesje leren.

Die EU maffia moet oprotten, ze zijn gek. crimineel. Anti White Man agenda, onacceptabel al ben ik zelf viesbruine INdiase Hindoe aapje. India is ook al te zwart en daarom heeft INdia nu teveel ZWARTE DAGEN, teveel Black Mondays in Black INdia hahah haha india is toppunt van rassenhaat en hindoe fascisme, hitler kreeg Hindoe nazi lessen van hindoe fascisten van de Arya Samaj bewegiing opgericht door swami sarasvati Dayanand eind periode 1878 ok.

En waar plaats ik deze, de dochters van wijlen Ravi Shankar?

Easy feat Norah Jones Anoushk Shankar & Karsh Kale

Pandit Ravi Shankar - SITAR MASTER CLASS

GRAMMY Live - Lifetime Achievement Award: Ravi Shankar

reservespeler 9 februari 2022 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9891325)

Degenen die hier werken zijn geen migranten.

dewanand 9 februari 2022 22:38

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9891400)

haha joh Universalia;9891400]

Besef dat India heel groot is, totaal andere sociotoop daar v elke burger.
indiase muziek traditie is heel oud, ik ben toch heel erg blank HOllands en weet verdomd weinig over India,

maar Forum voor Democratie heeft het sterkste argument:

elke niet verrijkende immigrant moet per direct het land uit.
Alleen aantoonbaar VERRIJKENDE migranten moeten toegelaten worden, dus de vieskleurige INdiase Hindoe dochtertjes van Ravi Shankar zijn zeker een verrijking voor de Belgische en Hollandse Bordelen volgens de geniale Theorie van Thierry Baudet, als ik het met mijn bekrompen hindoe katten logica bekijk.

Onderzoek zelf welk soort immigranten verrijkend zijn en welke verarmend zijn.
Je moet het wel zuiver Individueel bekijken denk ik.

bv Logischerwijs, Hindoe katten logica:
een immigrerende GOUDbruine, strakke, Indiase Hindoe hoertje is zeker meer verrijkend dan een immigrerende INdiase Seriemoordenaar in Nederland en Belgie.

Universalia 10 februari 2022 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9891492)
haha joh Universalia;9891400]

Besef dat India heel groot is, totaal andere sociotoop daar v elke burger.
indiase muziek traditie is heel oud, ik ben toch heel erg blank HOllands en weet verdomd weinig over India,

maar Forum voor Democratie heeft het sterkste argument:

elke niet verrijkende immigrant moet per direct het land uit.
Alleen aantoonbaar VERRIJKENDE migranten moeten toegelaten worden, dus de vieskleurige INdiase Hindoe dochtertjes van Ravi Shankar zijn zeker een verrijking voor de Belgische en Hollandse Bordelen volgens de geniale Theorie van Thierry Baudet, als ik het met mijn bekrompen hindoe katten logica bekijk.

Onderzoek zelf welk soort immigranten verrijkend zijn en welke verarmend zijn.
Je moet het wel zuiver Individueel bekijken denk ik.

bv Logischerwijs, Hindoe katten logica:
een immigrerende GOUDbruine, strakke, Indiase Hindoe hoertje is zeker meer verrijkend dan een immigrerende INdiase Seriemoordenaar in Nederland en Belgie.

Dat klopt maar ik denk dat het er bitter weinig zijn die verrijkend zijn.

T. Baudet was van mening dat:

Citaat:

Veel mensen schijnen het verschil tussen "migratie" of "immigratie" in algemene zin en "massa-immigratie" niet te snappen.
Ook dat klopt wel ergens.

p.s.

Op muzikaal vlak ben ik best wel een fan van Norah Jones.

Volgende DVD heb ik in bezit en die staat wel regelmatig op.

Norah Jones - Live in New Orleans

Beeld van de clip niet 100% :|

cookie monster 11 februari 2022 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9890600)
Die vent is helemaal het noorden kwijt. :roll:

Niet enkel het noorden hoor !! :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9890600)

Da' gaat hier inderdaad nogal plezant worden !!
Respekt van kust mijn kloten !!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9890935)

Stel je voor 8O .... Breng ze niet op zulke zielige ziekelijke ideeën !! :?

No Apologies 11 februari 2022 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9891271)
betalen dan maar

Gewoon geld bijdrukken daarvoor. Had Anuna DW toch nog 1 goed idee.

No Apologies 11 februari 2022 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9890950)

Gemanaged aan de buitengrenzen van de EU, ja.

No Apologies 11 februari 2022 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9891281)
Ik denk niet dat dit "dat juiste profiel" is waar Stijn Baert het over heeft :

Allemaal ingenieurs en dokters en toch geen werk vinden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be